• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af. Oh en trolls.

Fav troll?

10.0% (2 stemmen)

Gerard

5.0% (1 stem)

Willem

40.0% (8 stemmen)

Margriet

5.0% (1 stem)

stoeipoes

0.0% (0 stemmen)

tijgertje28

25.0% (5 stemmen)

Saltyshaker

15.0% (3 stemmen)

Team Rocket

Heaven is a place that we all have

Struisvogels moeten zich niet altijd overal mee bemoeien c';

When I taste Tequila, Baby, I still see ya

Bombay schreef:
    Lucht je hart kan beter, lucht je logboek genoemd worden. Want sorry, Rockabye, ik hoef tbh niet je seksleven te weten en ik vind het pittig ongemakkelijk om dat iedere keer te moeten lezen. Het is niet dat ik preuts ben, maar ik vind dat gewoon iets wat privé is en ik hoef het niet te weten.

Agree hier wel mee.

Ich liebe dich 27.12.23

Bombay schreef:
    Lucht je hart kan beter, lucht je logboek genoemd worden. Want sorry, Rockabye, ik hoef tbh niet je seksleven te weten en ik vind het pittig ongemakkelijk om dat iedere keer te moeten lezen. Het is niet dat ik preuts ben, maar ik vind dat gewoon iets wat privé is en ik hoef het niet te weten.

Ik lees ook heel vaak dingen die ik niet wil lezen, helaas. Zwangerschappen, drank, drugs..... Om zo maar een paar te noemen. Liefdes dingen ook, erg ongemakkelijk.

Ik denk trouwens dat lucht je onzin een betere benaming is (:

[ bericht aangepast op 19 dec 2016 - 22:15 ]

Rockabye schreef:
    (...)
    Ik lees ook heel vaak dingen die ik niet wil lezen, helaas. Zwangerschappen, drank, drugs..... Om zo maar een paar te noemen.

Ik denk trouwens dat lucht je onzin een betere benaming is (:

Er is een speciaal topic voor, waarom zet je het daar dan niet in?

26 - 02 - '16

Bombay schreef:
    (...)

Er is een speciaal topic voor, waarom zet je het daar dan niet in?

Dat deed ik, tot niemand meer reageerde op de vragen die ik stelde en waar ik graag antwoord op wilde.

Rockabye schreef:
    (...)
    Dat deed ik, tot niemand meer reageerde op de vragen die ik stelde en waar ik graag antwoord op wilde.

Google is er ook nog, en mensen hoeven toch niet altijd te reageren? Doe jij ook niet ^^

Ich liebe dich 27.12.23

Psst Femke, je hebt morgen een zeer belangrijke presentatie, misschien is het slim om die nog eens door te kijken. Oh, en slaap is ook slim en hoe langer je nu op Quizlet blijft rondzweven, hoe langer je wakker moet blijven. I'm so smart

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

Rockabye schreef:
    (...)

Misschien is het dan verstandig om ook eens buiten deze site te kijken op speciale fora daarvoor oid?

Tbh denk ik door de leeftijdscategorie van deze site, niks ten nadele daarvan, er gewoon niet veel mensen zijn die er een antwoord op weten en/of er makkelijk over praten.

26 - 02 - '16

— Inner peace, it's hard to find. —

Me: 'omg deze acteur is echt knap'
    Mijn moeder: 'is hij niet ongeveer even oud als je vader?'
    Me: 'Emh, nja, emh, ja.'

We've lived in the shadows for far too long.

Arkadia schreef:
    (...)
    Google is er ook nog, en mensen hoeven toch niet altijd te reageren? Doe jij ook niet ^^

Well, ik heb het gegoogled, maar daar werd ik niet zoveel wijzer van. En gezien ik van een paar q-ers weet dat ze aan de pil zitten, vroeg ik het hier.

Stop alsjeblieft met ruziemaken, ik kan echt niet tegen dat geschreeuw..

“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

Allerton schreef:

LaAt ZiEn WiE jE bENt

Bombay schreef:
    (...)

Misschien is het dan verstandig om ook eens buiten deze site te kijken op speciale fora daarvoor oid?

Tbh denk ik door de leeftijdscategorie van deze site, niks ten nadele daarvan, er gewoon niet veel mensen zijn die er een antwoord op weten en/of er makkelijk over praten.

Op die sites kan je niet echt je hart luchten, zonder een heel topic te maken. Maar het is wel een goed idee, ik wilde hier toch al weg (:

Rockabye schreef:
    (...)
    Well, ik heb het gegoogled, maar daar werd ik niet zoveel wijzer van. En gezien ik van een paar q-ers weet dat ze aan de pil zitten, vroeg ik het hier.

Ik zit aan de pil, stuur me maar een gb. Ik kijk niet in dat topic, dus dan kan ik daar ook niet antwoorden.

Ich liebe dich 27.12.23