• Ik was dus shoppen en kwam in GameMania het LEGO Avengers spel tegen voor de Xbox. Nu ben ik gek van de Avengers én van LEGO spelletjes (serieus, ga ze doen, echt zo leuk) dus ik wilde hem meteen kopen want afgeprijsd. Blijkt een of andere stomme sjaak uit die winkel een fout te hebben gemaakt en hebben ze de disc niet meer. PPFFFT. Dus nu heb ik geen LEGO Avengers en nu heb ik dus al heel de avond niks te doen. Had me er zo op verheugd D:

    Wie heeft er nog meer een baal-momentje? Of een LEGO spelletjes verslaving?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oh, da's stom! Kon hij het niet opnieuw bestellen of zo? Echt vreemd dat ze een disc niet meer hebben, zit het niet ingepakt dan? Want bij ons in de Game Mania krijg je altijd een ingepakte game mee. Of was het tweedehands?

    [ bericht aangepast op 19 dec 2016 - 21:56 ]


    16 - 09 - '17

    Goldberg schreef:
    Oh, da's stom! Kon hij het niet opnieuw bestellen of zo? Echt vreemd dat ze een disc niet meer hebben, zit het niet ingepakt dan? Want bij ons in de Game Mania krijg je altijd een ingepakte game mee. Of was het tweedehands?


    Jawel, maar ik kom daar dus verder nooit. Dus vet onhandig, moet ik helemaal omrijden voor dat ding. Kan het natuurlijk wel gewoon thuis laten bezorgen via bol of zo, maar daar issie én duurder en dan kan ik hem alsnog niet vanavond spelen D:

    Nee, maar games zitten nooit in hun hoesje toch? Nieuw of niet. Maar zijn collega had dus die disc in een ander hoesje gedaan. Iemand zit dus met een verkeerd spel.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    :c
    dat is zo jammer... Volgens mij is het namelijk echt een geweldige game. Sowieso LEGO games zijn amazing, moet je nagaan als het van Avengers is!
    Ik heb zelf bijna alle andere LEGO games, o.a dus ook Marvel Superheroes en dat was echt mijn guilty pleasure c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Sorry van je spel, maar je hebt wel nog de coolste username op heel Quizlet. Hehe.

    Laatst zag ik Lego spellen bij de Action; Harry Potter en nog een aantal voor 2,75 oid? Haha


    26 - 02 - '16

    Richonne schreef:
    (...)

    Jawel, maar ik kom daar dus verder nooit. Dus vet onhandig, moet ik helemaal omrijden voor dat ding. Kan het natuurlijk wel gewoon thuis laten bezorgen via bol of zo, maar daar issie én duurder en dan kan ik hem alsnog niet vanavond spelen D:

    Nee, maar games zitten nooit in hun hoesje toch? Nieuw of niet. Maar zijn collega had dus die disc in een ander hoesje gedaan. Iemand zit dus met een verkeerd spel.


    Huh? Dat is echt vreemd. Als je hier dus naar de Game Mania gaat en je wil een nieuw spel, dan heb je natuurlijk die lege doosjes in de rekken, maar als je naar de kassa krijgt, krijg je een volledig nieuw ingepakt spel. Ze worden er dus nooit uitgehaald om in een hoesje of wat dan ook te steken, tenzij het spel tweedehands is, dan doen ze dat wel.


    16 - 09 - '17