• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af. Oh en trolls.

    Fav troll?

    10.0% (2 stemmen)
     
    Gerard

    5.0% (1 stem)
     
    Willem

    40.0% (8 stemmen)
     
    Margriet

    5.0% (1 stem)
     
    stoeipoes

    0.0% (0 stemmen)
     
    tijgertje28

    25.0% (5 stemmen)
     
    Saltyshaker

    15.0% (3 stemmen)
     
    Team Rocket


    Heaven is a place that we all have

    Eucalyptus schreef:
    (...)

    ik zei hetzelfde aan de vandale bij de definitie van leuk en look where it got me

    O jij :X

    Sinds maanden huil ik weer.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Rockabye schreef:
    (...)
    Als ik zo iets zie denk ik altijd aan de keer dat ik voor zo'n korte tijd zwanger was. Vraag me altijd af hoe mijn leven geweest was als het niet mis ging..
    Maar ik ben er nu wel van genezen met mijn neefje.


    Weet wel dat niet elke baby hetzelfde is. Zoals ik het lees krijgt je neefje niet de aandacht die het moet hebben van zijn ouders.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eucalyptus schreef:
    ik ga slapen en dromen over zee-egels, stel je voor je loopt daar op, een echte steek onder water

    Kijm maar uit, steken onder water doen pijn (N)

    Ik had gister steken in mijn buik. Ook niet fijn ^
    Maar ja, blijk ik ongesteld te zijn. (see what I did there? )

    [ bericht aangepast op 19 dec 2016 - 23:36 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arkadia schreef:
    (...)

    Weet wel dat niet elke baby hetzelfde is. Zoals ik het lees krijgt je neefje niet de aandacht die het moet hebben van zijn ouders.

    Nee, het mist de helft van de aandacht omdat de vader alleen in het weekend hier is. Dus dat is wel logisch denk ik. Ook dat het zoveel huilt.

    Arkadia schreef:
    Ik had gister steken in mijn buik. Ook niet fijn ^
    Maar ja, blijk ik ongesteld te zijn. (see what I did there? )

    Haha, dat maakte mijn avond weer een beetje (:

    Vandaag probeerde mensen mij te koppelen - like usual - en bleven ze maar doorgaan. Ik krijg gelijk de vraag "ben je gay dan?" naar mijn hoofd geslingerd als ik niet zo geïnteresseerd ben in iedereen die ze mij laten zien. Stop confronting me with things and stop pushing me into relationships. Ik weet niet wat ik wil en ik heb het gevoel dat er iets mis met mij is omdat ik nooit echt verliefd op mensen word, don't make that feeling worse for me.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rockabye schreef:
    (...)
    Haha, dat maakte mijn avond weer een beetje (:


    Mooi c:
    Had vandaag echt koppijn en rugpijn, niet normaal


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Pickett schreef:
    Vandaag probeerde mensen mij te koppelen - like usual - en bleven ze maar doorgaan. Ik krijg gelijk de vraag "ben je gay dan?" naar mijn hoofd geslingerd als ik niet zo geïnteresseerd ben in iedereen die ze mij laten zien. Stop confronting me with things and stop pushing me into relationships. Ik weet niet wat ik wil en ik heb het gevoel dat er iets mis met mij is omdat ik nooit echt verliefd op mensen word, don't make that feeling worse for me.


    Je bent niet vreemd en het is niet raar. Ik hen een vriend gehad, maar achteraf was ik nooit echt verliefd op hem. Laar ze maar lullen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Pickett schreef:
    Vandaag probeerde mensen mij te koppelen - like usual - en bleven ze maar doorgaan. Ik krijg gelijk de vraag "ben je gay dan?" naar mijn hoofd geslingerd als ik niet zo geïnteresseerd ben in iedereen die ze mij laten zien. Stop confronting me with things and stop pushing me into relationships. Ik weet niet wat ik wil en ik heb het gevoel dat er iets mis met mij is omdat ik nooit echt verliefd op mensen word, don't make that feeling worse for me.


    Anders gaan wij gewoon daten Lies. Vet gezellig.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Pickett schreef:
    Vandaag probeerde mensen mij te koppelen - like usual - en bleven ze maar doorgaan. Ik krijg gelijk de vraag "ben je gay dan?" naar mijn hoofd geslingerd als ik niet zo geïnteresseerd ben in iedereen die ze mij laten zien. Stop confronting me with things and stop pushing me into relationships. Ik weet niet wat ik wil en ik heb het gevoel dat er iets mis met mij is omdat ik nooit echt verliefd op mensen word, don't make that feeling worse for me.


    Sounds like you need another LSD is awesome and boys are stupid night at my place again (wbw)


    Happy Birthday my Potter!

    Rockabye schreef:
    (...)
    Nee, het mist de helft van de aandacht omdat de vader alleen in het weekend hier is. Dus dat is wel logisch denk ik. Ook dat het zoveel huilt.


    Sommige baby's huilen meer dan anderen, tho. Volgens mijn moeder jankte ik van klokslag 5 uur 's middags tot klokslag 10 uue 's avonds, mijn ouders konden de klok erop gelijk zetten. :')
    En ik snap dat het niet altijd leuk is, maar die baby kan er niks aan doen, yknow.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dougal schreef:
    (...)

    Je bent niet vreemd en het is niet raar. Ik hen een vriend gehad, maar achteraf was ik nooit echt verliefd op hem. Laar ze maar lullen.

    Ugh ja, maar ik wil gewoon een keer wel verliefd zijn en een keer niet alles verpesten en gewoon een keer weten hoe het is in een goede relatie.

    Valtersen schreef:
    (...)

    Anders gaan wij gewoon daten Lies. Vet gezellig.

    I vote yes. At least I know you are an awesome person.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Goldstein schreef:
    (...)

    Sounds like you need another LSD is awesome and boys are stupid night at my place again (wbw)

    Haha, I always need that. That night was great and a lot of fun.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.