Wat een verhalen allemaal! Ik ga dan ook maar eens iets posten.
Ava | HoIIy
Ava ik ben echt heel erg blij dat ik jouw heb leren kennen! Je bent echt heel erg gezellig en leuk om mee te praten. Quizlet is een stuk leuker [en drukker door al je gespam] geworden waar ik totaal geen probleem mee heb. Het lijkt me echt een keer leuk om met je af te spreken.
Ik kijk altijd erg naar je op als het over verhalen en gedichten schrijven gaat. Je bent daar zo goed in! Toen ik voor het eerst je gedichten las dacht ik, ik wil net zo goed worden als haar! Ik hoop dat ik een beetje de goede kant op ga.
Rins | DarkOne
Je bent een hele goede vriendin! Ik vind het altijd leuk om met je te praten, en al ben je de laatste tijd wat minder op Quizlet, ben je er toch. Je staat altijd open voor een gesprekje. Je hebt me enorm geholpen met mezelf vinden al heb je dat zelf misschien niet altijd in de gaten. Ik vind het super leuk om te luisteren naar je verhalen over jongens en je werk. Het deed me ook echt veel pijn toen je me vertelde dat je misschien wel helemaal weg zou gaan van Quizlet. Geloof me, ik wil je niet missen en ik begon ook bijna te huilen.
Ik wil je nooit meer kwijt!
Bryan | Choctaw
Je voelt echt enorm veel als een grote broer aan. Hoe ik je ook noem, big brother. Je bent er altijd voor me geweest, in leuke maar ook in minder leuke tijden. Als ik ruzie had met mijn ouders of een rare droom heb gehad. Je nam er tijd voor en hebt me erg veel geleerd. Je hebt zelfs heel erg geholpen om me uit mijn depressie te halen, je vertelde me namelijk de waarheid en was niet heel erg bang om me te kwetsen, denk ik. Ik vind het echt enorm jammer dat we niet meer zoveel als vroeger kletsen, dat was bijna 24/7. In de nacht stiekem op Snap Chat want via Whats App konden mijn ouders het zien. Dan weer om half een eten halen en dat dan filmen omdat ik bang was in het donker [Nu ben ik niet meer bang in het donker! yay!]. Bedankt...
Anaïs | Skey
Jammergenoeg ben je de laatste tijd wat minder online op Quizlet en praten we minder. Maar ik vind het altijd super leuk om met je te praten. We zaten samen altijd op RPG, ik hoop dat dat ooit nog wel weer terug komt, maar ja, school...
Ik hoop dat ik snel weer een gesprek met je heb.
Fenne | tinkerbel1
Je bent een super leuke vriendin. Je hebt echt een super leuk karakter, je hoeft echt niet zo onzeker over jezelf te zijn. Je bent niet dom, juist heel slim. Ik vind het helemaal niet erg om naar je verhalen te luisteren of je te helpen met problemen. Ik leer er zelf enorm van en doe het graag voor je. Jammer dat wij ook steeds minder gesprekken hebben. Komt vast wel weer, toch?
Jens | Betelgeuse
Ik vind het echt zo jammer dat we zo weinig praten! Daar moet snel verandering in komen! Vroeger praatten we namelijk heel vaak. Je bent echt super gezellig en grappig. Ik mis je best wel en ik hoop dat we snel verder gaan met de Slyffirapuf [Man wat een moeilijke naam!]. Hopelijk komen we zo dan wat in contact, dat zou wel erg leuk zijn!
Ik heb nog wel meer vrienden hier op Quizlet, dus als je er niet tussenstaat dat is niet omdat ik je niet aardig vind. Ik vind iedereen op Quizlet eigenlijk super aardig.
Dus voor iedereen:
Merry Christmas!
het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]