Beste peeps,
Verwacht niet een al te lang bericht, ik weet nooit zoveel te zeggen en weet ook niet hoe ik het moet verwoorden dat ik iemand waardeer. En er zitten ontzettend veel spel en grammatica fouten in hehe oeps. Ik ben ook gewoon dol op jullie allemaal xD. en ik heb vast nog wel meer kunnen zeggen, maar dat heb ik vast wel eens privé vermeld.
Xanthe|Murasakibara
Pfoeh ik ken jou nu al een tijdje, we hadden af en toe gb gesprekken en later op discord kregen we veel meer contact. Ik ben daar echt heel blij mee, want de laatste tijd voelde ik me niet zo heel happy en ik wil je toch bedanken dat ik al die keren bij jou terecht kon! Je bent gewoon echt een hele goede vriendin voor mij. Overigens ben je ook een heel gezellig iemand, want vaak hou ik het niet eens vol om 2 uur lang met iemand te praten, volgens mij heb jij het record gehaald HAHAH. + we moeten vaker samen met sha skypen en series bingwatchen Hehe ik ben blij dat ik yoi ben gaan kijken samen met jou en shania, dat was echt gezellig en leuk
Hopelijk kan ik je in 2017 eens meeten, want dat wil ik echt heel graag!
Shania|Allerton
2016 was echt een rot jaar voor jou, (op mij ontmoeten na dan muhaha), jk nee ik vind het echt verschrikkelijk dat jij je zo voelt, en sta echt altijd voor jou klaar net zoals jij ook altijd voor mij. Toch denk ik dat jij je geluk ook nog gaat vinden in 2017! Ik ben ook echt super trots dat jij eindelijk na jaren je haren eraf durft te knippen. Stoer man! Ik heb echt heel veel dingen van jou geleerd dit jaar, en ik kan je humor zeker waarden xD. En we hebben eindelijk eens meetingsplannen gemaakt voor dit jaar, ik kijk er naar uit! Ohja en we moeten het reageer op de gif boven jetopic nodig eens tot leven brengen.
Addie, adsel, adnane, sheepaddie|pagu
Jou ken ik ondertussen ook al bijna een jaar weer, en ik ben echt super blij dat ik jou ken!
Je bent echt een super vrolijk grappig iemand, ik waardeer jouw aanwezigheid echt, als jij uit een groepsapp of inactief bent op Q merk je het gelijk. Je bent ook echt mega creatief, met dingen verzinnen en ik vind het echt leuk als je met allemaal story ideeën naar mij toe komt. Je bent ook een hele goede vriend voor mij geweest voor wanneer het even niet gaat. Dankjewel daarvoor
Mehri|kawasaki
Yes yes, ik ben echt mega blij dat ik jou heb leren kennen. Je ben echt een geweldig mens, we moeten in 2017 elkaar echt weer eens vaker spreken want, ik vind jou echt grappig en super aardig. Muahahaha en ik ben echt een mega grote fan van jouw comics, elke keer als mensen het over comics hebben kom ik weer aanzetten,een vriendin van mij maakt ook comics! * laat last life zien* xD. ik vind het gewoon super cool ok. Ik wil jou ook echt eens super graag meeten.
Kim|laasyanir
Gahaha van elke keer ruzie met elkaar hebben naar vrienden, dat is toch wel bijzonder.^^
is maar goed ook, ik vind jou echt heel grappig en gezellig met de anderen in de groepsapp.
en ik waardeer je aanwezigheid op Q zeker weten wel! Want ook jij maakt deel uit van Quizlet en ook jij voegt veel aan deze site toe. Ohja onder deze spoiler staat nog een verrassing ^^:
Naomie|leora
Gegroet mede-sheep! Ik moet jou nog steeds een gb terug sturen, ik ben alleen super slecht in gb gesprekken onderhouden hehe oeps. Ook jou wens ik een gelukkig nieuwjaar. Ik vind jou een super gezellig vrolijk iemand. En lach me soms kapot om jouw opmerkingen op het forum xD
Mirthe | Sweetwine
Ik vind het echt super lief van jou, dat jij mij opvrolijkte vanwege mijn sad post in ljh terwijl je mij niet eens kende. Dat is echt heel lief gebaar en het doet toch wel echt iets met mij als iemand aan mij denkt. Alleen jammer dat ik af en toe voorbij zie komen dat jij je niet zo happy voelt : (
Als er iets is, en je wilt het graag kwijt mijn pb staat altijd open. Hopelijk wordt 2017 een goed jaar voor jou, want jouw username klopt zeker, je bent een sweet!^^
Wendy|kunikida
Ik heb jou eigenlijk alleen af en toe op discord gesproken, maar ik vind je toch echt top hoor.
weetje trouwens dat je me onbewust heel erg, ergens mee hebt geholpen. Ik was erg zenuwachtig voor een nieuwe klas, en jij zei echt geweldig droog gewoon ergens achteraan zitten en niks zeggen, dat is wat ik tot nu toe heb gedaan, en het gaat me goed af hoor HAHA. Hopelijk kom je eens vaker online op discord, of ik stuur je wel eens een gb!^^ jij ook een fijn 2017
Niallerslove & Anne-Fleur | douceur & Lisanne|thymbraeus
Ik ben nog steeds vergeten jullie een gb terug te sturen. Dat is ook nog eens wat, doe ik een oproep zodat mensen mij een gb sturen, en dan reageer ik na een tijdje ineens niet meer. hahaha sorry guys dat is echt typisch ik. Dan vergeet ik het, of denk ik doe ik later wel. Ik vind het namelijk echt super leuk om berichtjes van jullie te krijgen! Ik zal gauw weer eens wat sturen. Groetjes mij en een gelukkig 2017!
Wolfram|MrGrey
Ligt het aan mij of ben jij de laatste tijd pas ineens heel erg actief op het forum? Hoe dan ook, ik vind jouw aanwezigheid super leuk! En heel veel anderen ook! Hopelijk blijf je ook lekker actief op Quizlet, ik vind je een heel grappig en gezellig iemand. En heujj mede-twentenaar
Jij ook een gelukkig 2017!
Als ik je niet genoemd heb, dont panic! ik had eerst voor héél veel meer mensen wat, alleen elke keer deed ik er iemand weer bij ja maar die kan ik ook niet vergeten, oh nee deze persoon is ook echt geweldig tof! uiteindelijk kom ik dan met de complete ledenlijst te zitten HAHA. En dat wordt hem ook niet.
Dus naar alle mensen die ik weleens gesproken heb: ik vind jullie echt mega tof, en jullie zorgen ervoor dat ik Quizlet een leuke plek vind, en anderen ook. Jullie zijn allemaal stuk voor stuk super awesome! Hopelijk ga ik in 2017 nog méér toffe vrienden maken op Quizlet. Beste wensen allemaal.
[ bericht aangepast op 1 jan 2017 - 22:21 ]
LaAt ZiEn WiE jE bENt