• Ola, ole, guys,

    Het is een tijdje geleden dat de site is uitgekomen en afgemaakt (er zullen vast wel wat dingen aan toegevoegd worden door de jaren), maar ik vroeg me af wie er nog meer op deze site zitten. Mijn nieuwsgierigheid wint het nu eenmaal van me oke. (joehoe)
          De site is van Assassin/Nikki (en Dauth/Mitchell), misschien dat jullie er van gehoord hebben. Het is RPGRealm genoemd. Het is, persoonlijk mijn mening, een mooie in elkaar gezette site, maar het is jammer dat er niet zoveel mensen/users op actief zijn. Het zou leuk zijn om ook op andere sites eens te RPG'en. Wat is jullie mening hierover en wat zijn jullie usernames?


    Nikki • Assassin
    Lucca • Lolita
    K • TheFlash
    Maia • Morgue
    Lieke • Trees
    Jarne • Nauwelaerts
    Britt • Hecuba
    Sarita • Atiras
    Vera • Ruella
    Belle • Delahaye
    Aimée • Blurryface
    Laura • Rhaegar



    [ bericht aangepast op 25 juli 2016 - 17:08 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zit er op c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben er niet bekend mee, maar het lijkt me best leuk om een keer eens rustig rond te snuffelen. (bloos)


    She's imperfect but she tries

    Aerodactyl schreef:
    Ik zit er op c:

    Wat is je username? Dan voeg ik je aan de lijst toe, als je wilt.

    Mignon schreef:
    Ik ben er niet bekend mee, maar het lijkt me best leuk om een keer eens rustig rond te snuffelen. (bloos)

    Zeker doen! Het is niet zo druk, maar iedereen moet ergens beginnen — don't they?

    [ bericht aangepast op 24 juli 2016 - 19:32 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sableye schreef:
    (...)
    Zeker doen! Het is niet zo druk, maar iedereen moet ergens beginnen — don't they?[/i]

    Uhm, TheFlash c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MORGUE IN THA HOUSE. Count me in pls.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Het is inderdaad een mooie site! Helaas heb ik er de laatste tijd niet zoveel tijd voor, maar als ik er meer motivatie/tijd voor kan vinden ga ik daar zeker eens op zoek naar nieuwe MSV's (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik zat er al een tijdje, maar iedere keer als ik er was gebeurde er vrij weinig dus ik was niet heel actief. ^^ Ik heb daar nog mijn oude username, Trees.

    Ik ben er al enkele keren gaan kijken, maar ik heb helaas te weinig tijd om me volledig in te zetten :c


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Inderdaad de belangrijkste vraag. 8D Ik ben net als hier gewoon Assassin, ghehe.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Inderdaad de belangrijkste vraag. 8D Ik ben net als hier gewoon Assassin, ghehe.

    Hehe, ik weet het, maar ik had even het topic snel aangemaakt voor mijn film (op tv) begon. Ik zal het zo allemaal bijwerken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    De lijst is bijgewerkt! :3

    Cariani schreef:
    Ik ben er al enkele keren gaan kijken, maar ik heb helaas te weinig tijd om me volledig in te zetten :c

    Je hoeft je ook niet er volledig voor in te zetten! Als je maar af en toe een bezoekje geeft, is het erg gezellig.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zat erop. Maar omdat het niet zo heel actief is moet ik eerlijk bekennen dat ik er ook niet meer echt op kijk.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Er is nu onderhoud aan geloof ik, ik kom er niet op..


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aerodactyl schreef:
    Er is nu onderhoud aan geloof ik, ik kom er niet op..


    Yeah, Mitchell is even een bbcode bug aan het fixen.


    Your make-up is terrible

    @ OpgeroldEten: Ze moeten ergens beginnen. Ik geloof niet dat Quizlet meteen heel actief was vol met users, hehe. Ergens is een begin. Mag ik toch je username voor als je weer actief wordt op het forum?
    @ Aerodactyl: Ja, klopt. Is zo weer over.


    Don't walk. Run, you sheep, run.