Delphine/Scipio
We kennen elkaar niet echt super lang, maar toen we van die lange gesprekken hadden, dacht ik steeds 'yes, eindelijk die iemand die precies snapt'. Daarbij ben jij mijn co-auteur van het verhaal dat ik al super lang wilde schrijven maar nooit schreef.
Jij bent super lief en aardig en we gaan vast nog veel pratenin 2017.
Anne-Mirthe/_Iratus
Mijn soort van Quizlet username naamgenootje, die geweldig schrijft, geweldig is en geweldige fandoms heeft en geweldige hobby's en die dus kort gezegd, gewoon geweldig is. Ik ben Quizlet heel erg dankbaar dat ik jij door deze website mijn beste vriendin bent geworden. Ik verwacht nog veel kapotte badminton rekkers en popcorn in de wc's van bioscopen in 2017
Ik laat de herinneringen nooit meer gaan
Sorry ja mooie quotes met mij ik weet het toch
Sofie/934
We kennen elkaar nu al anderhalf jaar en jij ben nog altijd awesome
De Bosjesmannen:
Ilse/Chlorisse&Sam/SamanthaBlaze
Ik wil gewoon even zeggen dat ik hartstikke genoten heb van het bondgenootschap en van Day, Chris, Ada en Amelia en de soort van gesprekken tussen de berichten door.
Well, ik kan complimentjes gaan schrijven, maar dat jullie 'De Bosjesmannen' zijn, dat is al een super groot compliment natuurlijk.
De Hartendieven
Iris/OfficialCat, Ava/HoIIy, Ilse/Chlorisse&Sam/SamanthaBlaze
Ik kijk super uit naar het bondgenootschap in de arena, en voor de rest zijn jullie gewoon stuk voor stuk allemaal awesome.
Frouke/JohannaMason
Hey, we praten dan misschien niet super vaak, maar ik wil toch even zeggen dat ik je echt aardig vind, je echt geweldig schrijft en geweldige fandoms hebt.
Alleen je username zegt genoeg, niet waar?
Growl
We praten misschien niet super vaak, maar jij blijft een super toffe en lieve meid die altijd wel in is voor een praatje!
Voor de rest van Quizlet:
Fijn nieuw jaar en de beste wensen voor 2017!
Als ik al die absurd lange posten zie met berichten voor zo ongeveer 200 mensen of zoiets en dan kijk naar mijn eenzame veel te lege post, dan voel ik me toch best wel vriendloos :''D
[ bericht aangepast op 22 jan 2017 - 14:53 ]
i wanna die with you once or twice.