• Hi!

    Op de een of andere manier krijg ik in december altijd enorm veel ideetjes voor verhalen. Of ze alle drie snel te lezen zijn hier nog geen idee, maar ze komen er wel aan!
    omdat ik nog niet echt een samenvatting kan geven ga ik het houden bij trefwoorden per verhaal. (als het dan nog te onduidelijk is kan proberen een uitleg te geven maar het liefste heb ik dat de inhoud nog een beetje geheim blijft) Verder zou ik graag Engelse titels hebben omdat ik wellicht in die taal zal schrijven en gewoon omdat Engels pretty is haha.

    Verhaal 1
    Genres: dystopie, historie
    trefwoorden: uithuwelijken, testen, historische trekjes (denk aan kledij en paleizen) bloedlijnen, vaccinaties, avanceren van mensen.


    Verhaal 2
    Genres: urban fantasy, beetje misdaad
    trefwoorden: onsterfelijk, menssoorten, code, mysterie, rechtbank, vals beschuldigd, weglopen van de dood, Schaduwkus [doodstraf voor verraad].

    Verhaal 3
    Genres: Dark Fantasy
    Trefwoorden: heksen, school, verbannen, doolhof, opdracht, kiezen, spel, moord, doordraaien


    Nou, dat was wel zo'n beetje waar mijn hoofd momenteel door op ontploffen staat! als iemand wat titels weet, maakt niet uit of dat niet voor elk verhaal is dan zou je me al enorm helpen! alle kleine beetje kunnen me helpen!

    [ bericht aangepast op 30 dec 2016 - 11:31 ]

    Welke story zou ik zeker / als eerste willen lezen op Q?


    The Definition of Insanity

    Voor één: Modern Marriage

    En ik vind schaduwkus eigenlijk wel vet hihi.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    1: Bloodlines
    3: Spellbound

    Misschien zoiets?


    The truth is out there.

    1: (Our) sick marriage

    2: There is no death (/end)
    Snitcher

    3: Solvent

    oh so original and awesome
    not
    ik hoop dat je er iets aan hebt tho