Here it comes. Lol. Dit is echt massa's lang. Als ik mensen vergeten ben zal ik ze later toevoegen en als ik je niet toegevoegd heb en vergeet je nog toe te voegen: het spijt me echt heel erg. :c Ik ben soms nogal vergeetachtig en ik houd van iedereen hier op Q, inclusief jij. c: Vooreerst wil ik dus gewoon iedereen, users en crew, heel erg bedanken voor wat jullie jaar na jaar weer te bieden hebben - of het nu voor of achter de schermen is, op het forum of met jullie schrijfkunsten, in jullie gedichten of lijstjes - bedankt. Hoewel ik de eer nog niet gehad heb met velen onder jullie te spreken, maken jullie mijn leven er elke dag wat mooier op met jullie lieve reacties en prachtige creaties. Echt heel, heel erg bedankt.
Qing/Metamorphoses
Pfoe, ik weet eigenlijk niet echt waar te beginnen. Ik ben in elk geval niet van plan hier een heel "we hebben elkaar op die datum voor het eerst gesproken en dan is het gegroeid tot weet ik veel wat"-verhaal te plaatsen, want ik heb eerlijk waar geen flauw idee wanneer we voor het eerst zijn beginnen praten, haha. Ik weet wel dat, als we praten, je altijd met zoveel wijsheid aan komt zetten dat ik niet weet waar ik zou moeten beginnen met je te bedanken. Ik ben al zo vaak met mijn eigen shit naar je toe gekomen dat je zo'n intelligente antwoorden kon formuleren, zo wijs antwoordde, dat ik me soms echt schuldig voel dat ik je niet terug kan geven wat jij mij gegeven hebt. Want weel, lieve Qing, dat ik er immens veel aan gehad heb. Nog steeds.
Bedankt om te zijn wie je bent. Mijn en dé wereld is een betere plaats met en vooral door jou. Je bent een lichtje hier op Quizlet dat nog heel lang zo fel mag branden. <3
Jarne/Debbaut
Ik zeg elk jaar opnieuw dat we te weinig spreken, en elk jaar opnieuw spreken we te weinig. Ik wil je gewoon heel erg bedanken voor alles. Het feit dat ik altijd je gastenboek mag binnen stuiken om gezellig te praten, dat je me nog steeds niet half vermoord hebt om mijn eeuwig durende VoIde-zever (of heb je me er wel al half voor willen vermoord?
![(krul) (krul)](/images/smilies/krul.png)
) en nu ja ... gewoon echt voor alles. Bedankt.
Noa/ido
Hetzelfde als hierboven, lieve Noa. Ik spreek je echt veel te weinig en ik kan niet uitdrukken hoe jammer ik dat vind. Je hebt altijd voor me klaar gestaan. Je bent er altijd geweest voor me. Men zegt wel eens dat negatieve energie geen vriendschappen kan smeden, maar in ons geval was het toch écht gewoon een afschuw voor éénzelfde persoon dat ons in contact gebracht heeft. Na al die jaren, lieve Noa, ben ik haar (je weet wel over wie ik het heb), ondanks de haat die ze verspreidde, nog steeds dankbaar dat ze jou naar Narnia-forum gebracht heeft, want anders had ik je wellicht nooit ontmoet. Jezus mina, lieverd, we moeten echt meer praten. Ik hoop dat we dat in 2017 eindelijk kunnen realiseren.
Xanthe/Yashiro
Ik geloof dat je vorig jaar ergens gewoon mijn gastenboek binnengestuikt bent en godjes, wat ben ik daar nog steeds dankbaar voor. Het spijt me enorm dat ik zo weinig antwoord op je berichtjes, ik ben gewoon zo vergeetachtig en ik voel me er ook altijd dood schuldig over. Bedankt dat ik ook bij jou altijd mag binnenvallen wanneer ik wil en altijd mag zeuren over de fluttigste dingen op deze aardbol. <3
Adnane/Eucalyptus
Lol, Ad, ik wist eigenlijk zelfs niet dat je controversieel was in het begin. Ik weet wél nog dat ik, toen ik je op 22 maart na de aanslagen in Brussel een berichtje stuurde (ik geloof dat dat de eerste keer was dat ik je echt sprak), ik dacht dat je een meisje was. Ik zei iets in de trant van dat "omdat ik weet dat Mehri en jij (ik had het bericht ook naar Mehri gestuurd) beide moslima's zijn, ..." en dan iets over het feit dat ik dit even erg vond voor jullie en de generalisatie die jullie weer zouden moeten doormaken. Was een beetje lullig van me, maar bon.
Ik ben echt heel blij dat ik je heb leren kennen. Je humor is echt on point en ik geniet er altijd immens van met je te praten. Thanks fur B-in u, cos I really do appreciate it. Luv u 2. <3
Mehri/Kawasaki
Lieve, lieve Mehri. Ook jou heb ik pas dit jaar echt leren kennen, maar hemeltjelief, het lijkt al zoveel langer. Ik wil dat je weet dat je altijd mijn gastenboek mag binnenvallen als er iets met je scheelt of als je gewoon even gezellig wilt praten, want dat doen we veel te weinig. (Ik zal ook proberen zelf wat meer gesprekken aan te knopen, ik vergeet het gewoon constant, sorry. :c) Ik vind je echt een fantastisch mens - neen, je bént een fantastisch mens met geweldige tekenskills, die er altijd is voor iedereen. Ik hoop oprecht dat je weet dat ik het meende toen ik zei that I love you. Dankjewel voor je bestaan, lieverd. <3
Melissa/Ledecky
Het wordt me echt beu het te schrijven, maar we praten echt veel te weinig. Ik denk dat we dit jaar amper tot niet gepraat hebben, maar ik weet wel dat ik tot enkele malen toe je inbox ben mogen binnenvallen om mijn hart te luchten, waar ik je immens, immens wil voor bedanken. Ik apprecieer het enorm en je bent geweldig. Ik hoop dat je dat onthoud volgend jaar. <3
Nikki
Ik weet dat de kans dat je dit leest vrij klein is, maar dat neemt mijn dankbaarheid niet weg. Weet je, er was een tijd hier op Q dat ik je absoluut voor geen meter kon luchten. Die tijd is nu meer dan ooit gepasseerd. Je hebt er geen idee van hoezeer ik je eerlijkheid, doch vriendelijkheid weet te appreciëren. Het is dan wel de factor waar ik het vroeger moeilijk mee had, maar je weet altijd te zeggen waarop het staat, zonder rond de pot de draaien. Dat is echt een gave.
Het maakt me ook telkens weer blij om te zien hoeveel jij geeft om de rest van de wereld en dat doet mijn hoop in deze wereld weer wat vergroten.
Inge/Square
Het is wellicht raar voor je dat ik elk jaar opnieuw random jouw naam opnoem terwijl ik je eigenlijk amper ken, maar jij doet zoveel goed op een jaar tijd dat ik bijna geen andere optie heb, haha. Ik wil weten dat jij weet hoezeer ik je aanwezigheid hier op Quizlet apprecieer. Zoals ik je wel al eens meer verteld heb, vind ik de wijsheid die je meegeeft, de rust en kalmte die je uitstraalt, hetgeen wat Quizlet voor mij Quizlet maakt. Je hebt respect voor iedereen en geeft om iedereen - waarbij ik eigenlijk hetzelfde wil zeggen als bij Nikki. Het feit dat je zo duidelijk om zoveel mensen geeft, maakt niet alleen het Quizlet-wereldje er zoveel lichter op, maar de hele wereld over het algemeen. Je bent echt, en dit meen ik, echt een fantastisch persoon, Inge.
Daarnaast wil ik nog
Michelle (
Aerials),
Michelle (Dany),
Bente en
Melissa (
Neferpitou) bedanken dat ze me zo'n mooie eerste jaren op Quizlet gegeven hebben. Jullie waren de eersten waarmee ik echt contact had en ik ga het nooit, nooit vergeten. Dankjulliewel.
Ook
Yolanda ,
Felicia en
Erieka mogen onder geen omstandigheden aan dit lijstje ontbreken. Jullie wil ik bedanken voor jullie eeuwige vriendelijk, jullie empathie en jullie aanwezigheid. Het is een verbetering voor Q.
Lotta - je bent al even niet meer online geweest, maar lieve, lieve Lotta, bedankt voor alles. Je weet wel waarover ik het heb. Ik kan het niet op zeven handen opsommen waar ik je allemaal dankbaar voor ben. Bedankt, lieve Lotta.
Annemarije - Ik praat ook met jou veel te weinig. Zeker het laatste jaar. Toch wil ik je heel erg bedanken voor alles wat jij Quizlet geboden hebt en voor de (extreem) aangename gesprekken met je. In 2017 meer praten? (:
Natas en
Laura (
Krolock) - ook jullie ken ik niet zo heel goed, maar ik vind oprecht dat jullie altijd heel leuke ideeën hebben om Q er leuker en actiever op te maken en jullie creativiteit is iets wat me absoluut te boven gaat. Heel erg bedankt daarvoor, allebei.
Voorlaatst,
Emma en
Erica. Allebei een beetje om dezelfde reden. Emma, ik waardeer echt enorm wat je de afgelopen jaren allemaal hebt verwezenlijkt voor Q. Ik kan ook hier niet benoemen hoe dankbaar ik je ervoor ben. Erica, wat betreft jou, eigenlijk moet ik zeggen dat je oranje naam nooit wennen geweest is. Je enthousiasme (van wat ik ervan kon zien voor de schermen, in elk geval) lijkt eindeloos en als ik het zo even naga, kunnen we ook een hele waslijst aan verwezenlijkingen voor Quizlet van jou opstellen. Heel, heel erg bedankt daarvoor.
Aan iedereen die zich vergeten voelt - me loves you. Ik ken jullie niet allemaal, maar ik ben er zeker van dat, mocht ik jullie kennen, jullie evenzeer een tekstje zouden hebben hier. Bedankt dat jullie jullie zijn en weet dat, als jullie je even niet helemaal lekker voelen of gewoon even willen praten over weet ik veel wat, dat mijn gastenboek altijd open staat! c:
[ bericht aangepast op 15 dec 2016 - 19:46 ]
Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried