• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 27 nov 2016 - 17:59 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Nikiforov schreef:
    (...)
    They'd probably be happy ^^


    I guess, haha. I'd feel uncomfortable though...


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Overkill schreef:
    paar weken terug met de hele vriendengroep een cadeau voor een vriendin gekocht van mijn rekening en nu weigeren mensen me terug te betalen like
    (fish)(fish)(fish)(fish)(fish)(fish)(fish)(fish)(fish)(fish)(fish)(fish) i'll kill you (fish)(fish)(fish)(fish)(fish)(fish)(fish)

    Wauw dat is zo hatelijk
    Ik zou rente gaan vragen voor hun leningen

    waarom zijn mensen zo lelijk en waarom ben ik zo mooi (fish)

    [ bericht aangepast op 28 nov 2016 - 22:03 ]


    Heaven is a place that we all have

    Haha, als een dokter mij dat ooit wil flikken, zal ik eens snel naar de tuchtcommissie stappen. :'D


    What would Emma do?

    Ik voel mij echt even vreselijk meh. Ik heb neiging om in mijn nieuwe dekenvestding te gaan wonen.


    Happy Birthday my Potter!

    get me of internet


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    En hij is online. Ben benieuwd of ie zal reageren.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Krolock schreef:
    (...)
    Wauw dat is zo hatelijk
    Ik zou rente gaan vragen voor hun leningen


    Nou ze hebben serieus besloten dat ze het geld nooit gaan betalen omdat ze er pas later achter zijn gekomen dat ze het geld niet kwijt konden.
    ik bedoel
    ik wIST dat dit risico er was, dus ik heb zo vaak van te voren gevraagd of degenen die nIET mee wilden doen dat alsjeblieft vOOR de dag dat ik het cadeau aanschafte zou melden.
    but no


    i put the fun in funeral

    pathetic givn' givn' up again


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Overkill schreef:
    (...)

    Nou ze hebben serieus besloten dat ze het geld nooit gaan betalen omdat ze er pas later achter zijn gekomen dat ze het geld niet kwijt konden.
    ik bedoel
    ik wIST dat dit risico er was, dus ik heb zo vaak van te voren gevraagd of degenen die nIET mee wilden doen dat alsjeblieft vOOR de dag dat ik het cadeau aanschafte zou melden.
    but no

    Dat is wel het toppunt van asociaal zijn. Als ze via whatsapp ofzo belooft hebben om mee te betalen, zou je daar een screenshot van kunnen maken en ze daarmee kunnen doodspammen.
    Ik voel met je mee want jezus dat is zo laag

    im so depressed
    story of my life


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    she so americaann


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Gggggghghh, ik heb telkens zin om bij mijn pageviews te kijken. Maar dat werkt niet xd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sam from Geneseo University I don't know you but you made my day, bro <3 <3


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Krolock schreef:
    (...)
    Dat is wel het toppunt van asociaal zijn. Als ze via whatsapp ofzo belooft hebben om mee te betalen, zou je daar een screenshot van kunnen maken en ze daarmee kunnen doodspammen.
    Ik voel met je mee want jezus dat is zo laag


    Blauwe vinkjes is de enige respons die ik krijg

    //

    lolll gangster jongen heeft me gevonden op facebook BUT HOW hij kent mijn naam niet en hij kent niemand van mijn vrienden i'm too young to die


    i put the fun in funeral