• Ja, ik moet dit gewoon even kwijt. Lees het niet als het je niet intereseerst.

    Ik heb twee vriendinnen, (Ja, nog wel meer, maar daar gaat het even niet om.) en we zitten alle drie in het zelfde schuitje qua jongens; ze zijn al bezet. We vertelden elkaar onze verhalen, vrolijkten elkaar weer op etc, etc. En nu lees ik dus net dat 1 van mijn vriendinnen tegen die andere zegt; (..) Jij bent de enige met wie ik dit allemaal deel. (..)
    En dat kwam dus nogal hard aan, en nu voel ik me dus best genaaid ;___;

    Hebben jullie ook van die leuke vriendinnen? ;3


    Protège moi de mes désirs.

    Ajj, niet echt leuk.

    Tot nu, zijn mijn vrienden nog steeds heel eerlijk tegen mij.


    You can run but not hide

    Ja echt wel ! Ik heb 2 vriendinnen die alleeen maar met elkaar fluisteren en toen hebben we ze gedumpt, zo gezegt.

    -auwtch, das pas naaien-

    [ bericht aangepast op 29 jan 2010 - 20:12 ]


    we've only said goodbye with words

    Eye schreef:
    Ajj, niet echt leuk.

    Tot nu, zijn mijn vrienden nog steeds heel eerlijk tegen mij.

    Istanbul schreef:
    Ja echt wel ! Ik heb 2 vriendinnen die alleeen maar met elkaar fluisteren en toen hebben we ze gedumpt, zo gezegt.

    -auwtch, das pas naaien-


    Ik wil ze niet dumpen, want ze zijn stiekem heel aardig, lief, en ik wil ze niet kwijt. Maar dit deed toch wel even pijn ..


    Protège moi de mes désirs.

    Eye schreef:
    Ajj, niet echt leuk.

    Tot nu, zijn mijn vrienden nog steeds heel eerlijk tegen mij.


    None but ourselves can free our minds.

    sacred schreef:
    (...)

    Ik wil ze niet dumpen, want ze zijn stiekem heel aardig, lief, en ik wil ze niet kwijt. Maar dit deed toch wel even pijn ..


    Ik snap je wel, maar onze band met die 2 vriendinnen was toch al niet zo goed. Sterkte ermee.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2010 - 20:16 ]


    we've only said goodbye with words

    En nou ben ik het helemaal zat;
    THANK YOU SO MUCH ME LOVELY <333 YOUR THE CUTEST GIRL I'VE EVER KNOWN!

    Ik heb echt zin om te janken nu ;____;


    Protège moi de mes désirs.

    Istanbul schreef:
    (...)

    Ik snap je wel, maar onze band met die 2 vriendinnen was toch al niet zo goed. Sterkte ermee.


    Oh, ja. Nu wil ik dat dat bij ons ook niet zo was.
    Dank je. (:

    [ bericht aangepast op 29 jan 2010 - 20:18 ]


    Protège moi de mes désirs.

    sacred schreef:
    (...)

    Oh, ja. Nu wil ik dat dat bij ons ook niet zo was.
    Dank je. (:


    Misschien moet je ze zeggen dat je je genaaid voelt tegen die vriendin en vragen waarom die vriendin tegen de andere dat heeft gezegd -als dat zou opluchten voo jou en als je ze niet kwijt wilt- ;x?


    we've only said goodbye with words

    Istanbul schreef:
    (...)

    Misschien moet je ze zeggen dat je je genaaid voelt tegen die vriendin en vragen waarom die vriendin tegen de andere dat heeft gezegd -als dat zou opluchten voo jou en als je ze niet kwijt wilt- ;x?


    Ja, dat is wel een goed idee. Maar ik denk dat ik dat morgen maar moet doen, waarschijnlijk komt hun reactie nu ook nog 10x zo hard aan. (Ookal is het misschien niet zo bedoelt.)


    Protège moi de mes désirs.