• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 27 nov 2016 - 17:59 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Eucalyptus schreef:
    (...)

    Haha, they'll never know.

    @Flowerpowers, er bestaat een zo'n cybertechnologie genaamd een privébericht, je mag discussiëren maar een essay stuur je maar prive, tyvm.

    Oh ik heb haar al meerdere keren gevraagd waarom ze me die berichten stuurt maar ik wordt gewoon geblokkeerd. Shania vroeg het ook eens voor mij maar die werd ook geblokkeerd.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Eigenlijk moet ik nog hoofdstukken gaan samenvatten, maar ik heb geen zin, help.


    Stenenlikker

    My head's a very dark place rn and I just want to talk about it but somehow I am not ready for people to know..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Door naar de volgende ronde, Yaay! ^^ Trots op mezelf.


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    Door naar de volgende ronde, Yaay! ^^ Trots op mezelf.


    Gefeliccciiiii c;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Rubin schreef:
    Door naar de volgende ronde, Yaay! ^^ Trots op mezelf.


    congrats *gmsmiley*


    Heaven is a place that we all have

    Flowerpowers schreef:
    (...)

    Waarom staat er dan....


    heee jij bent dezelfde persoon als die mij onder de naam 'kippensoep' een haat GB had gestuurd toen ik gereageerd had op je youtube-topic.


    i put the fun in funeral

    Nog 23 dagen voor een nieuwe name. FML c;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Nog 23 dagen voor een nieuwe name. FML c;


    zie ik matching usernames aankomen, ms. Trump


    Heaven is a place that we all have

    Overkill schreef:
    (...)

    heee jij bent dezelfde persoon als die mij onder de naam 'kippensoep' een haat GB had gestuurd toen ik gereageerd had op je youtube-topic.

    Story of my life


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Menswear schreef:
    (...)
    Story of my life


    I TAKE A HOE


    Heaven is a place that we all have

    Volgende week niet, maar de week erop zit ik gewoon in freaking Disneyland. UNREAL.

    dus, ik zeg tegen je waarom ik me kut voel en vervolgens doe je precies hetgene waardoor ik me kut voel. thanks.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    je weet dat je moe bent zodra je je rekenmachine neemt ipv je gsm om iets op te zoeken voor fysica en je je gsm neemt ipv je rekenmachine om een formule uit te rekenen oh god qing :W u stupid

    [ bericht aangepast op 28 nov 2016 - 19:25 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Schorriemorrie schreef:
    (...)

    Dat ligt niet aan jou. Ze waren bij mij ook behoorlijk vervelend toen ik ze net had (stug). Goed inlopen en de pijn even voor lief nemen helpt het best.

    Ik die dingen als dat ik er natte doeken in moet doen maar dat lijkt me niet echt goed euh. Maar de bovenkant is idd echt super stug en idm het zit dan zo vervelend


    LaAt ZiEn WiE jE bENt