• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 27 nov 2016 - 17:59 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Toppunt van luiheid: gewoon niet naar het toilet willen gaan :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hopelijk gaat het dit keer wél door...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Nikiforov schreef:
    Toppunt van luiheid: gewoon niet naar het toilet willen gaan :')

    Daily struggle.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Nikiforov schreef:
    Toppunt van luiheid: gewoon niet naar het toilet willen gaan :')

    dit is gewoon te real voor woorden.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    David Attenborough is een kunstenaar.


    What would Emma do?

    Geweldig. Ik sta op instorten en juist nu wil je niet praten. Lol.


    26 - 02 - '16

    Nee, niet een selfie, have mercy


    Rest in Peace, Son of Gondor

    WAAR IS DE TITEL?

    Edit: oh, daar is ie. c:

    [ bericht aangepast op 28 nov 2016 - 20:06 ]


    What would Emma do?

    Bowtruckle schreef:
    WAAR IS DE TITEL?

    Edit: oh, daar is ie. c:

    O mooi, het ligt niet aan mijn pc :')


    Seasons will change, but I shall remain

    Wtf is happening


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    rip Q


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Nee nee nee nee waarom delen van zijn mijn stories weg wtf.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Menswear schreef:
    (...)
    Oh please, dit is even denken 1 maand ofzo geleden. Ga naar een bemiddelaar als je het niet eens bent met een mening. Daarbij zou ik even beter lezen want dat is niet wat ik gezegd had :'). Even ik Dora taal speciaal voor jou:
    Jij opende vaker topics over ruzies op YouTube, ik vroeg of jij dat niet vaker had gedaan via andere accounts. Ja dus. Dus ik vroeg me af of er niet een klein probleempje bij jou lag. Dat jij je zó druk kunt maken om een mening van iemand en daar een maand mee kan zitten is niet mijn probleem, maar om mij dan zo lastig te vallen irriteert mij echt. Dus als ik daar in een gb bij een vriend over wil luchten heb ik daar alle recht op. En het zegt al genoeg dat jij dus al mijn gb gesprekken zit te lezen En ik zei al, ga naar een bemiddelaar of moderator maar stop met mij lastig vallen op het forum. Ik zou maar eens vaker lezen hoe mensen dingen bedoelen want ik vond het juist rot voor jou dat jij uitgescholden wordt op YouTube en heb zelfs gezegd dat die reacties ook wel iets ver gaan. Het enige wat ik me afvroeg is hoe het kan dat dat juist uitgerekend meerdere keren bij jou gebeurd. Dat jij het zo opvat prima maar laat mij in godsnaam met rust want ik ben dat gestalk spuugzat.


    Het gebeurde drie keer de conflict met youtube, lievenschat. ;') maar jij verzin zelf meerdere keren. :) De andere topic gingen over andere problemen? of markeert iets? En ja, Dora taal is speciaal voor jezelf en niet voor mij , dankje dat je het duidelijk probeert te zeggen, lievenschat. Amen. :)
    Meningen en roddelen is heel verschillend, lieve schat. :') Wat ik nu lees, is echt een wonder. :O Ik ben helemaal sprakeloos. Stalk ik jou? Blijkbaar is rond surfen in andere profielen of toevallig in de forum tegen komen een nieuwe vorm van Stalken.
    Dit is een vrij land met mening uitingen. maar blijkbaar voelt sommige zich hier zwaar bekeken :O omdat ik andere profielen vaker opzoek. (En gods naam is: Jezus voor het geval jij het wilt weten. Amen) We moeten elkaar ook niet in de maling nemen. Als jij nou apart komt te staan van de kudde van de maatschappij en in dit hokje komt te zitten, dan is er ook geen reden om aangevallen te worden, Lievenschat. ;') Dit zeg ik om jou te helpen.

    Want je ik geef heel erg veel om aangevallen mensen, die een gebroken ziel hebben. :')

    En ik probeer je echt te helpen wat je dwarst zit, daarom troost ik jou vaak als jij moeilijkheden hebt :')


    [ bericht aangepast op 28 nov 2016 - 20:19 ]


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Owkay lets back up everything I have on Quizlet right now.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hahaha oh mijn god. Is this for real? Het is like 2 weken geleden en dan komen ze er nu mee aankakken? Wtf.


    Ich liebe dich 27.12.23