Menswear schreef:
aha. Hey maar lieve schat ik ben serieus het even zat dat jij mij overal volgt en lastig valt. Niet alles wat ik hier in ljh post gaat over jou. Nog beter gezegd niks dus echt stop gewoon eens. En vindt je het gek als je steeds 'WAT IS ER??!!" random in mijn gb zet en steeds mijn profielen en die van men vrienden × 100 bekijkt. Pleeaasseee ga iets beters met je tijd doen. En anders dien je maar een klacht in bij de moderators, maar dat heeft ook geen nut want ik doe niks. Ik hoef verder hier in LJH geen discussie dat je het even weet. Ik danku zeer
Waarom staat er dan bij haar gasten boek een bericht over mijn lieveschat? En ook nog glashard tegen mij liegen? :')
Dat is niet leuk! Zou jij zelf ook niet leuk vinden.
En omdat ik een keer een discussie met jou had, betekent nog niet dat ik boos op jou was bij het forum , ik vond het gewoon strot irritant dat je dan zo, houding hebt van:
tja, het ligt aan jou die problemen. Ik ben mooi uitgescholden op YouTube, ik heb altijd nooit ruzie op YouTube (sociaal media) ik heb er soms leuke gesprekken bij. Want zo kwam je bij wel over.
Dat jij vriendjes maakt op YouTube en nog met hun zit te kletsen over regenboogjes, eenhoorns en zonnenschijn dat vind ik helemaal goed, want ik hou je daar ook niet tegen, maar ga niet zomaar conclusies trekken van, dat ik kwaad op het forum was, of dat ik het zelf de oorzaak ben van de ruzie, en omdat Ik respectloos tegen sommige ben betekent nog niet dat ik de oorzaak ben van de ruzie of scheldpartij. Als mensen al zo respectloos tegen mij doen, dan ga ik soms ook respectloos tegen hun doen. (Ligt eraan hoe ver ze gaan) want dan heb ik echt de neiging van: Dikke middelvinger recht in hun muil. En ze kunnen ook een keiharde trap hun ziel verwachtte.
En ik hoef verder ook geen discussie met jou, en dit bericht was ook niet om ruzie met jou te zoeken of te lokken, want ik heb wel wat beters te doen. Ik wilde alleen even mijn ei. (Daarom heet dit ook niks voor niks LJH) Hopelijk begrijp je dit bericht. :')
wees jezelf dan ben je al mooi genoeg