Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Krolock schreef:
(...)
Echt? Maar ben je dan niet bang dat het saai wordt, omdat je misschien het einde dan al weet?
Nee, ik word dan juist heel nieuwsgierig naar de inhoud van het boek en hoe het zo had kunnen lopen dat er zo'n einde aan is gekomen. Ik ga mij dan allemaal dingen bedenken, en zodra ik het boek dan lees is het heel anders dan ik had bedacht en dus juist heel leuk. Ook ga ik veel sneller door met een boek, omdat ik alles wil weten hahah.
argl
ANTWOORD NOU GEWOON EENS OP MIJN MAIL
HOE MOEILIJK IS DAT?
het is je eigen geld dat je eraan spendeert en ik heb wel wat beters te doen dan de hele tijd rondbellen
Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried
Nee, ik word dan juist heel nieuwsgierig naar de inhoud van het boek en hoe het zo had kunnen lopen dat er zo'n einde aan is gekomen. Ik ga mij dan allemaal dingen bedenken, en zodra ik het boek dan lees is het heel anders dan ik had bedacht en dus juist heel leuk. Ook ga ik veel sneller door met een boek, omdat ik alles wil weten hahah.
Op zich zit daar wel wat in ja! ^^ Al zal ik me er nog steeds niet aan wagen haha - ik ben sowieso altijd vet bang voor spoilers waarbij ik dan bang ben dat het niet meer leuk is.
Een vriend vroeg serieus net out of the blue of hij wiet voor me mee moet nemen als we naar Nothing But Thieves gaan. Like whut? :'D Wat moet ik nou weer met wiet lol