• Eindelijk komen die verkiezingen eraan! Na een maandenlange strijd van de kandidaten tegen elkaar en (grotendeels) tegen zichzelf en hun schandaaltjes, trekken de Amerikanen morgen eindelijk naar de stembus. Wie wordt de 45ste president van de Verenigde Staten? Wie verwachten jullie dat president wordt? Welk van de twee bijgevoegde (wonderbaarlijk gefotoshopte, niet te vergeten) prenten zien jullie het liefst verschijnen? Wiens hoofd hebben jullie genoeg gezien? Bij welk hoofd gaan jullie spontaan overgeven? Het zijn vragen die velen zich stellen. :Y)
    Maar heus nu even, als er nog iets is dat jullie kwijt willen over te verkiezingen: dit is de plaats!


    Beginpostcredits: Firgun


    Queer zijn is gewoon alles

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    de moeder (cat)


    wat als die er niet meer is?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zusak schreef:
    (...)

    wat als die er niet meer is?

    Ik denk dat er misschien geen is, stel dat de president een heterovrouw is, dan is zij tegelijk first lady, toch?


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Fennec schreef:
    (...)
    Ik denk dat er misschien geen is, stel dat de president een heterovrouw is, dan is zij tegelijk first lady, toch?


    Eh, dat lijkt me niet. Dan krijg je gewoon first man oid denk ik


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    First Lady is geen officiële benaming, het is gewoon iets dat gebruikt wordt. In de tijd dat Hillary Clinton campagne voerde om senator te zijn, heeft Chelsea die taak overgenomen. Die taken (gastvrouw vh Witte Huis )kunnen door iemand anders overgenomen worden.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Firgun schreef:
    First Lady is geen officiële benaming, het is gewoon iets dat gebruikt wordt. In de tijd dat Hillary Clinton campagne voerde om senator te zijn, heeft Chelsea die taak overgenomen. Die taken (gastvrouw vh Witte Huis )kunnen door iemand anders overgenomen worden.

    Dankje ^^


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Oké, vandaag heb ik gelezen wat Trump van plan is, en eerlijk? Het is allemaal veel minder erg dan wat hij beloofd had aan zijn kiezers. Persoonlijk denk ik dat Trump heel erg gaat mee vallen als president, en zelfs een vrij gematigde republikein zal zijn. Volgens mij laat hij zich erg adviseren over wat wijs is, en weet hij zelf ook wel wat wijs is, en heeft hij tijdens de verkiezingen erg geschreeuwd om mensen achter hem te krijgen. Dit had ik ook al gedacht toen hij net verkozen was, en dat denk ik nu nog steeds. Het is hetzelfde als met Wilders, hij schreeuwt ook veel, en hierdoor heeft hij veel mensen achter zich, echter hij meent wat hij zegt helaas.
    Wat echter wel een gevolg is van schreeuwende Trump als president, is dat iedereen die op hem gestemd heeft en die racistisch, seksistisch en kleingeestig is, nu denkt dat zijn ideeën juist zijn. Juist doordat diegene die ze eerst zo luid schreeuwde daadwerkelijk president is geworden. Trump zal niet echt iets tegen minorities en vrouwen gaan doen (hoop ik), maar juist die bekrompen mensen gaan nu meer geweld en racisme in hun dagelijks leven gebruiken want "zij hebben gelijk", en "hun ideeën zijn juist".
    Daarbij denk ik dat de media een vrij verkeerd beeld hebben gegeven over Trump en Hillary, door hen beide nogal zwart te maken. En ja, Trump heeft die dingen allemaal gezegd tijdens zijn campagnes, en ja, Hillary heeft die schandalen gedaan. Maar het is maar juist hoe de media het brengt.

    Mijn vraag is, is mijn redenering juist, of wat denken jullie hiervan?

    Hier staat overigens in een post wat hij zowat gezegd heeft.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Er zijn blijkbaar ook Amerikanen die op meerdere plekken "make America white again" spuiten. Ehm, misschien moet je even geschiedenisboek openen, dan weten ze dat Amerika nooit zo zeer "wit" is geweest.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered