• .






    [ bericht aangepast op 20 april 2017 - 14:00 ]


    little bit lost without you

    Leuk dat je van Ijsland houdt! Ikzelf wil er al mijn hele leven komen (al 13 jaar! :P), maar het is spijtig genoeg nog nooit gelukt...
    Andere landen die ik fantastisch vind zijn Canada (ook nog nooit geweest (; ), Denemarken en vooral Wales (vraag maar aan Glasgow). Ik woon in België, maar vind Texel en Terschelling fantastische plekken om te komen, en aangezien deze in Nederland liggen ben ik ook van Nederland fan! (behalve van de nationale voetbalploeg (: )

    Jens, mijn naam is met hoofdletter i :p
    (Ja, hij is obsessed met Wales. Terwijl Schotland gewoon veeeeel beter is. :Y))

    Mijn echte naam is Lies, ik ben 13 jaar oud en ik speel doedelzak. Mijn username is Glasgow omdat dat de grootste stad van Schotland is en ik hou heel erg veel van het land. Naast doedelzak speel ik ook orgel, maar buiten dat zijn mijn hobby'sobsessies niet bijster interessant. School is niet mijn favoriete bezigheid, ik zit voornamelijk op YouTube, en ja, dat is een groot deel van de obsessies. :p
    In het echt ben ik niet erg sociaal, maar hier sta ik natuurlijk wel altijd open voor een praatje XD


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    GIasgow schreef:
    Jens, mijn naam is met hoofdletter i :p
    (Ja, hij is obsessed met Wales. Terwijl Schotland gewoon veeeeel beter is. :Y))

    Mijn echte naam is Lies, ik ben 13 jaar oud en ik speel doedelzak. Mijn username is Glasgow omdat dat de grootste stad van Schotland is en ik hou heel erg veel van het land. Naast doedelzak speel ik ook orgel, maar buiten dat zijn mijn hobby'sobsessies niet bijster interessant. School is niet mijn favoriete bezigheid, ik zit voornamelijk op YouTube, en ja, dat is een groot deel van de obsessies. :p
    In het echt ben ik niet erg sociaal, maar hier sta ik natuurlijk wel altijd open voor een praatje XD


    Doedelzak? Die heb ik eerlijk gezegd nog nooit gehoord haha.
    Ik ben ook in het echt een drukke prater eigenlijk. Heb altijd wel wat te vertellen.


    little bit lost without you

    Ik verveel me, is er iemand online?


    The Sea, once it casts its spell, holds one in its net of wonder forever

    Trouwens, mijn naam is Ella, en ik ben 14 jaar. Ik heb niet echt een bijzonder levensverhaal op het feit na dat ik ooit Iris' username heb veranderd omdat ik niet wist dat het een maand zou zijn blijven staan


    The Sea, once it casts its spell, holds one in its net of wonder forever

    Ik ben wel open voor een lekkere conversatie 😛

    Wortelsap schreef:
    Ik ben wel open voor een lekkere conversatie 😛

    Leuke username


    The Sea, once it casts its spell, holds one in its net of wonder forever

    xAmphirite schreef:
    (...)
    Leuke username


    Ben ik trots op.