• Eindelijk komen die verkiezingen eraan! Na een maandenlange strijd van de kandidaten tegen elkaar en (grotendeels) tegen zichzelf en hun schandaaltjes, trekken de Amerikanen morgen eindelijk naar de stembus. Wie wordt de 45ste president van de Verenigde Staten? Wie verwachten jullie dat president wordt? Welk van de twee bijgevoegde (wonderbaarlijk gefotoshopte, niet te vergeten) prenten zien jullie het liefst verschijnen? Wiens hoofd hebben jullie genoeg gezien? Bij welk hoofd gaan jullie spontaan overgeven? Het zijn vragen die velen zich stellen. :Y)
    Maar heus nu even, als er nog iets is dat jullie kwijt willen over te verkiezingen: dit is de plaats!


    Beginpostcredits: Firgun


    Queer zijn is gewoon alles

    Blijkbaar hebben ook mensen voor Harambe gestemd.. Whut.
    EDIT: Wel nog niet bewezen.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2016 - 20:49 ]


    Ex astris, sciencia

    SergeantBarnes schreef:
    Blijkbaar hebben ook mensen voor Harambe gestemd.. Whut.


    Maar Harambe is een dier en dood o_O


    26 - 02 - '16

    SergeantBarnes schreef:
    Blijkbaar hebben ook mensen voor Harambe gestemd.. Whut.


    Als ik zulke dingen lees, begint mijn vertrouwen in de mens toch steeds kleiner te worden. Een verkiezing blijft een serieuze zaak en zeker als het gaat om de president van Amerika aangezien die niet alleen invloed heeft in Amerika zelf maar ook in andere delen van de wereld. Mensen zouden beter moeten nadenken voor ze iets doen maar ja nu is het jammer genoeg te laat.
    Ik kan alleen maar hopen dat Trump niet alles gaat doen dat hij heeft beloofd in zijn campagne.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    SergeantBarnes schreef:
    Blijkbaar hebben ook mensen voor Harambe gestemd.. Whut.

    Hela, dat is nog niet bevestigd. Ik geloof het nog niet zo snel, want er gaan de eerste paar dagen waarschijnlijk negen van de tien keer onzinverhalen rond dit soort baanbrekende situaties. Eerst zien, dan geloven.


    Deep inside, I've never felt alive

    Tony_Stark schreef:
    (...)
    Hela, dat is nog niet bevestigd. Ik geloof het nog niet zo snel, want er gaan de eerste paar dagen waarschijnlijk negen van de tien keer onzinverhalen rond dit soort baanbrekende situaties. Eerst zien, dan geloven.

    Oops, daar moet ik over gelezen hebben. Sorry. Although, het zou me alles behalve verbazen. Dat gezegd zijnde, staan er wel foto's met Harambe als effectieve write-in.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2016 - 20:53 ]


    Ex astris, sciencia

    Shit, ik moet echt nog een boel bij lezen. Jullie praten echt veel, verdomd. :3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Debbaut schreef:
    (...)

    Dan nog heeft het volk gekozen, via een kutsysteem misschien, dat wel, en dan moeten we dat respecteren vind ikzelf. Ookal ben ik het totaal niet eens met de winnaar. Ik vind het nogal kort door de bocht om de Amerikaanse kiezer achterlijk te noemen. Wij zaten/zitten niet in hun situatie.


    Ze zijn niet achterlijk. Ze zijn gesticht op de idealen van het 19de eeuws liberalisme. Ze hebben zo geen rijke geschiedenis om op terug te vallen als wij. Ze hebben ook gewoon een àndere geschiedenis.

    Daarnaast - het volk heeft Hillary gekozen. Dat in sé is al een achterlijk systeem, maar wat het nog tien keer zo achterlijk maakt, is dat in 21 van de vijftig staten het voor de kiesmannen bij wet niet eens verplicht is te stemmen op de kandidaat die het volk gekozen heeft. Er staat wel straffen op, maar die zijn zodanig zwak het het absoluut geen zin heeft. Het wordt overigens niet veel gedaan, en zowel brengt het niet veel verandering in de verkiezingen, maar het is extreem, extreem ondemocratisch.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik denk eerlijk gezegd dat er ook wel wat idioten zijn geweest die op Trump hebben gestemd, omdat ze wilden kijken wat er dan zou gebeuren ;x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Op de tv was ook een man die had op Trump gestemd, omdat hij dan dacht dat Trump snel afgezet zou worden en hij zo van Trump en Hillary af zou komen. De gedachtegang vind ik echt hilarisch, maar ik denk dat meerdere mensen (met een soortgelijke gedachtegang) hierdoor op Trump hebben gestemd en ja, dan kom je ook aan stemmen.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    Op de tv was ook een man die had op Trump gestemd, omdat hij dan dacht dat Trump snel afgezet zou worden en hij zo van Trump en Hillary af zou komen. De gedachtegang vind ik echt hilarisch, maar ik denk dat meerdere mensen (met een soortgelijke gedachtegang) hierdoor op Trump hebben gestemd en ja, dan kom je ook aan stemmen.


    Krijgen ze dan geen Pence? Alsof dat beter is? Lol.


    Your make-up is terrible

    Zusak schreef:
    Ik denk eerlijk gezegd dat er ook wel wat idioten zijn geweest die op Trump hebben gestemd, omdat ze wilden kijken wat er dan zou gebeuren ;x

    Dat is dan je eigen ondergang. Iets van, wie zich brand moet op de blaren zitten?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Krijgen ze dan geen Pence? Alsof dat beter is? Lol.


    Ik heb liever Trump dan Pence.
    Pence is zo uitgesproken anti-gay dat het echt gewoon not natural is. Ja, Trump heeft er ook slechte ideeën over, maar legt er minder nadruk op.
    Pence en anti-homo huwelijk is net zoals Nederlandse ouderen die zonder reden willen dat Zwarte Piet zwart blijft :') 'Traditie'


    how dare you speak of grace

    Ik huiver bij de gedachte aan de mensen die kans maken om in de regering te komen. Zeker die Sarah Palin...


    What would Emma do?

    Standal schreef:
    Op de tv was ook een man die had op Trump gestemd, omdat hij dan dacht dat Trump snel afgezet zou worden en hij zo van Trump en Hillary af zou komen. De gedachtegang vind ik echt hilarisch, maar ik denk dat meerdere mensen (met een soortgelijke gedachtegang) hierdoor op Trump hebben gestemd en ja, dan kom je ook aan stemmen.


    Hahahahaha ohmy dat is echt slecht :')


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Standal schreef:
    Op de tv was ook een man die had op Trump gestemd, omdat hij dan dacht dat Trump snel afgezet zou worden en hij zo van Trump en Hillary af zou komen. De gedachtegang vind ik echt hilarisch, maar ik denk dat meerdere mensen (met een soortgelijke gedachtegang) hierdoor op Trump hebben gestemd en ja, dan kom je ook aan stemmen.


    Jaaaaa, dat zag ik ook. Wat een idioot.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried