• Eindelijk komen die verkiezingen eraan! Na een maandenlange strijd van de kandidaten tegen elkaar en (grotendeels) tegen zichzelf en hun schandaaltjes, trekken de Amerikanen morgen eindelijk naar de stembus. Wie wordt de 45ste president van de Verenigde Staten? Wie verwachten jullie dat president wordt? Welk van de twee bijgevoegde (wonderbaarlijk gefotoshopte, niet te vergeten) prenten zien jullie het liefst verschijnen? Wiens hoofd hebben jullie genoeg gezien? Bij welk hoofd gaan jullie spontaan overgeven? Het zijn vragen die velen zich stellen. :Y)
    Maar heus nu even, als er nog iets is dat jullie kwijt willen over te verkiezingen: dit is de plaats!


    Beginpostcredits: Firgun


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik denk niet dat hij 100% slecht is. Al kan hij nu wel veel zeggen en het toch niet doen. Die 2 punten zijn wel belangrijk en ik hoop dat ze blijven.

    StephenFry schreef:
    Wel, ik las net dit artikel en ik schrok er toch best van. Ik vraag me af of hij nu een hele andere kant van zichzelf gaat laten zien of zo. Vooral omdat hij zo hard riep dat hij het volledig ging afschaffen en zo.


    Ik heb ook ergens gelezen dat hij zijn plan om alle moslims uit de VS te bannen al van zijn website gehaald heeft.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zusak schreef:
    (...)

    Ik heb ook ergens gelezen dat hij zijn plan om alle moslims uit de VS te bannen al van zijn website gehaald heeft.


    Volgens mij heet dat 'populistische politiek'. Een heleboel extreme oplossingen voorstellen om problemen aan te pakken om zieltjes te winnen (want YES, nu gaat er wat aan gedaan worden) en dan radicaal omslaan naar een toch vrij gematigde president die zelfs best aardige dingen kan zeggen.
          Daarnaast, om al zijn domme plannen door te voeren moeten die eerst nog door de regering heen, en die zijn dan wel republikeins, maar niet achterlijk. Een muur bouwen langs de grens zal er niet in zitten.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2016 - 13:57 ]


    Heb lief.

    ^ het staat ondertussen al terug op zijn website btw :')


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Feuillemort schreef:
    (...)

    Volgens mij heet dat 'populistische politiek'. Een heleboel extreme oplossingen voorstellen om problemen aan te pakken om zieltjes te winnen (want YES, nu gaat er wat aan gedaan worden) en dan radicaal omslaan naar een toch vrij gematigde president die zelfs best aardige dingen kan zeggen.
          Daarnaast, om al zijn domme plannen door te voeren moeten die eerst nog door de regering heen, en die zijn dan wel republikeins, maar niet achterlijk. Een muur bouwen langs de grens zal er niet in zitten.


    ja dit dus en daarom denk ik dus dat het niet zo erg is als het lijkt


    ja ok hij is narcistisch seksistisch egoïstisch en noem maar op en ja hij is allesbehalve respectvol en ik sta ook niet helemaal achter hem en zijn ideeën maar het kan toch niet zo erg zijn als hij zegt? hoop ik xp


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    ja dit dus en daarom denk ik dus dat het niet zo erg is als het lijkt


    ja ok hij is narcistisch seksistisch egoïstisch en noem maar op en ja hij is allesbehalve respectvol en ik sta ook niet helemaal achter hem en zijn ideeën maar het kan toch niet zo erg zijn als hij zegt? hoop ik xp


    nah ja, dat natuurlijk buiten het feit dat hij de gezondheidszorg van 21 miljoen mensen wil afnemen, het recht op abortus, gelijke rechten voor de LGTBQ+ gemeenschap en grondtroepen naar het midden-oosten wil sturen (want de vorige keer is dat ook zo goed afgelopen), meer fossiele brandstoffen wil opgebruiken en zich uit het klimaatplan terug wil trekken, kan hij misschien best meevallen


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wat natuurlijk wel is, het Amerikaanse volk is nog geen gebrainwashte stel koeien zoals bijvoorbeeld de russen die alles met de mantel der liefde voor Poetin bedekken. Dus vermoedelijk zal er als het echt uit de hand loopt een gigantische opstand plaatsvinden.
    Anders moet ik zeggen dat ik niet zal rouwen als hij plots een hartinfarct ofzo krijgt.


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Wat natuurlijk wel is, het Amerikaanse volk is nog geen gebrainwashte stel koeien zoals bijvoorbeeld de russen die alles met de mantel der liefde voor Poetin bedekken. Dus vermoedelijk zal er als het echt uit de hand loopt een gigantische opstand plaatsvinden.
    Anders moet ik zeggen dat ik niet zal rouwen als hij plots een hartinfarct ofzo krijgt.


    Haha, lol, daar hadden we het op school nog over. :') Mijn buur zei at ze hoopte dat iemand 'm zou neerknallen, dus ik zeg dat ik 'm dat nou ook niet toewens, maar dat ik het niet erg zou vinden mocht hij niet op deze aardbol rondlopen. Krijg ik opeens heel de klas over mijn hoofd.
    "WAT?! JE WIL DAT HIJ DOOD IS OF WAT? EN DAN ZEG JIJ DAT WE ELKAAR MEER MOETEN LIEFHEBBEN?!" Want dat had ik ook helemaal niet gezegd. Gewoon ... ik zou er niet om treuren mocht hij opeens doodvallen, maar ik wens het hem niet toe vermoord te worden, you snap? :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Jullie realiseren je wel dat Pence president wordt als Trump wordt neergeschoten oid, en hij is mogelijk nog erger.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zusak schreef:
    Jullie realiseren je wel dat Pence president wordt als Trump wordt neergeschoten oid, en hij is mogelijk nog erger.


    Ja, hier was ik ook al aan aan het denken... Dat vind ik zo mogelijk nog een grotere ramp dan Trump. Op een ander vlak dan wel. Ik ken niets van zijn standpunten over buitenlandse politiek. Binnenlands zou bij hem een hel worden, en hoewel ik dat heel erg vind, heeft dat minder betrekking op ons. Al ben ik er redelijk zeker van dat hij ook niet gelooft in klimaatopwarming en dat is zo ongeveer mijn grootste probleem met Trump.


    What would Emma do?

    Zusak schreef:
    Jullie realiseren je wel dat Pence president wordt als Trump wordt neergeschoten oid, en hij is mogelijk nog erger.


    Ja, dat realiseer ik me zeker en ik realiseer me ook dat hij niet mogelijk erger is, hij is gewoon erger. Maar hé, met Trumps politieke brein hebben we toch immens veel kans dat Pence een Cheney 2.0 wordt, dus veel verschil zal het niet maken.
    Ik heb liever Trump dan Pence aan het hoofd van Amerika, maar ik heb het liefst van al geen van beide. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Firgun schreef:
    (...)

    nah ja, dat natuurlijk buiten het feit dat hij de gezondheidszorg van 21 miljoen mensen wil afnemen, het recht op abortus, gelijke rechten voor de LGTBQ+ gemeenschap en grondtroepen naar het midden-oosten wil sturen (want de vorige keer is dat ook zo goed afgelopen), meer fossiele brandstoffen wil opgebruiken en zich uit het klimaatplan terug wil trekken, kan hij misschien best meevallen


    ik zou het leuk vinden als je het op een iets minder snerende toon naar mij toe zegt alsjeblieft

    wie zegt dat hij alles echt zal en kan doorvoeren

    1/2 van het volk heeft tegen hem gestemd en al een hele boel mensen lopen te betogen
    hij is een narcist en wil dat mensen van hem houden
    hij is nu president en al het negatieve blijven herhalen gaat daar niets aan veranderen dus het enige wat we kunnen doen is hopen op het beste want we kunnen niet voorspellen hoe het zal lopen en of de democraten enkele dingen kunnen dwarsbomen


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Firgun schreef:
    (...)

    Ja, dat realiseer ik me zeker en ik realiseer me ook dat hij niet mogelijk erger is, hij is gewoon erger. Maar hé, met Trumps politieke brein hebben we toch immens veel kans dat Pence een Cheney 2.0 wordt, dus veel verschil zal het niet maken.
    Ik heb liever Trump dan Pence aan het hoofd van Amerika, maar ik heb het liefst van al geen van beide. :'D

    Pence die niet in evolutie gelooft of in aangeboren geaardheid, hemeltjelief, ik moet er niet aan denken. Het zal wel meevallen met Trump, die is waarschijnlijk drukker bezig met vrouwen dan politiek.aan een 3e vrouw kom je niet zomaar & wie weet hertrouwt hij nog eens


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Ik vroeg me net ineens af wie de first lady wordt als de president geen vrouw heeft.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zusak schreef:
    Ik vroeg me net ineens af wie de first lady wordt als de president geen vrouw heeft.


    de moeder (cat)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys