• Heee,
    Ik zat al een tijdje met dit idee dus aan mij de vraag of dit jullie wat lijkt.

    Ik wil een story gaan maken met daarin per hoofdstuk een story om te promoten.
    Dit zijn dan verhalen die ik wil helpen om bekender te worden.
    Er zijn hier zo veel goede verhalen op quizlet maar vaak worden die pas heel laat ontdekt door de enorme hoeveel waaruit je kan kiezen.

    In zon promotie staat dan :
    - samenvatting of stukje uit story
    - mijn mening
    - algemene info
    - genres enzo
    - een link
    - de cover

    Natuurlijk kan je dan overleggen met de schrijver van het verhaal wat die er allemaal in wil hebben.
    Je kunt jou story hier dan voor op geven en dan zorg ik dat er zo'n promotie voor komt.

    Dit is ook erg handig want zo heb je een beetje overzicht op de verhalen. En kun je ook makkelijker een story vinden die je leuk lijkt.
    Er zitten dan natuurlijk wel bepaalde eisen aan maar dat komt later allemaal.
    Vinden jullie dit wat of niet ? En nog tips ofzo ??
    Let me know !x


    Living The dream

    Er is al een story met Stories gesorteerd per genre, maar als je zin hebt om zelf ook zoiets te beginnen moet je dat natuurlijk gewoon doen. Ik zou het zelf niet lezen, maar er zijn vast wel mensen die het handig zouden vinden. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Laatste keer dat ik checkte was 'idee' met twee e's.

    [ bericht aangepast op 2 april 2013 - 19:44 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Zoiets bestaat al. Klik.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Jouw*
    Ik heb zelf geen verhaal. ^^


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Oké oké mijn excuses voor de slechte Nederlandse spelling..


    Living The dream

    Licet schreef:
    Laatste keer dat ik checkte was 'idee' met één e.

    Ik zou toch voor twee e's gaan. 'Ide'. Rolt toch niet zo lekker van de tong.
    OT; er bestaat inderdaad al zoiets, maar ik vind het wel leuk om te zien dat mensen niet alleen maar hun eigen verhalen graag willen promoten. Hopelijk wordt het wat. (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Licet schreef:
    Laatste keer dat ik checkte was 'idee' met één e.


    Dan heb jij niet zo goed gecheckt ^^


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ik zou toch voor twee e's gaan. 'Ide'. Rolt toch niet zo lekker van de tong.
    OT; er bestaat inderdaad al zoiets, maar ik vind het wel leuk om te zien dat mensen niet alleen maar hun eigen verhalen graag willen promoten. Hopelijk wordt het wat. (:


    Hahaha oke, maar je snapt wat ik bedoel :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Het bestaat al indd, maar een extra kan nooit kwaad :Y)


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Je mag mijn stories wel promoten; leuk!
    Zie dat hieronder al wat reacties staan over foutjes, dus nu draag ik mijn steentje bij ;) Er staat ideeee