Perffect schreef:
(...)
On the go, of thuis? Want thuis kun je gewoon een kistje/doosje/laatje naast het bed hebben. On the go misschien in een klein etuitje in je tas? (Echt zo'n vrouwenoplossing haha). Wat is er mis met portemonnee?
In je portemonnee kunnen ze beschadigen door de krappe ruimte. Vooral in zo'n echte mannen portemonnee. Ik bewaar ze thuis in een zakje die ooit bij mijn vibo zat (huehue), en on the go bewaar ik ze in een harde etui/mini toilettas, of in een bakje dat gesloten kan worden (een soort van brillendoos, maar dan vierkant).
Jerboa schreef:
(...)
Ah, snap ik. Heb hetzelfde probleem :') Denk dat sommige standjes gewoon niet voor iedereen zijn. Net zoals dat veel vrouwen het niet fijn vinden om bovenop te gaan. Misschien kan je daar toch een soort van compromis over maken? Eens in de zoveel tijd bijvoorbeeld.
En kan je anders een keertje 'Never have I ever' met hem spelen? Ik weet dat het een drankspelletje is maar het is wel een ideale manier om elkaar aan het praten te krijgen.
Ik denk het ja, jongens vinden zo'n beetje alles wel fijn. (: Bovenop vind ik wel leuk met mijn fwb, ik vind het alleen wel awkward om hem dan aan te kijken en kijk ook heel vaak weg, wat ik heel stom vind. Of ik ga hem zoenen, maar dan vind ik die houding niet fijn voelen.
Ik denk dat het ook veel makkelijker is als het donker is, ik hou echt niet van seks in het licht omdat ik mezelf gewoon niet mooi vind en niet aldoor mijn bony lichaam hoef te zien. Al heeft mijn fwb daar volgens mij geen last van haha. En hij vind het juist minder leuk als het licht uit is en de gordijnen dicht zijn.
Dat is wel een goed idee, ik zou alleen niet weten hoe daarover te beginnen met hem.
[ bericht aangepast op 1 jan 2017 - 18:59 ]