• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    – May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    – Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~xHeavenlyx
    – Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    – Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~ Morticia
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Password
    2 jongens en 2 meisjes

    De Leonim
    – Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    – Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    – Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Morticia
    – Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    – Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    1 meisje en 2 jongens


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2/3 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    Het is de eerste lesdag.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 20:52 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Het-nutteloze-in-mijn-Topics-bericht]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    HurtedHeart schreef:
    May Rose White
    ‘Zullen we even naar buiten gaan, voordat we onze eigen wegen weer moeten?’ Zijn vingers verstrengelde in de mijne en ik voelde haat blikken op me. Ik stond op en draaide me even op terwijl ik de mensen met haatblikken leegzoog. De helft viel flauw. Ik trok Jace mee en liet mijn hoofd op zijn schouder rusten. Het voelde weer fijn en veilig.

    [Lekker inspiratie tekort :)]
    [Mijn topics en laatste bericht :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Feline Haven Chase
    'Als jij daarna even stil wilt zijn doe ik het,' gromt hij.
    Hij poetst snel zijn tanden en loopt dan terug. 'Ik ben klaar Miss,'
    Ik rol met mijn ogen en loop weer terug naar de leerlingenkamer. Ik krijg weer wat opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd, voornamelijk van jongens, maar ik trek me er niks van aan. 'Kom,' zeg ik tegen Nathan


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    RainbowShine schreef:
    [Het-nutteloze-in-mijn-Topics-bericht]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nathan Alexander Daniels

    Als ik binnen kom rol ik met mijn ogen. De meiden kijken vol afschuw. Eéntje niet, Destiny. Ik grijns even maar laat het achterwegen. Ze gunt me geen blik waardig en loopt langs me heen, 'Ziet er goed uit schat,' zeg ik nog waardoor ik meteen een klap krijg. Ik wil terug gaan maar Feline had me al mee gesleurd.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jace
    Zachtjes trok ik May mee naar buiten de eetzaal en ik keek niet meer achter me om naar de andere meisjes, waarna we naar buiten liepen en ik een bankje opzocht. ‘Het is beter om nu niet op de grond te zitten, aangezien het vannacht heeft geregend,’ Ik lachte even en keek haar met een veel betekende blik aan. Toen ik een bankje zag staan, liep ik er naartoe met haar hand nog steeds vast en ik keek haar met een grappige blik op mijn gezicht aan. Eentje waarvan veel meiden al nerveus zouden worden.

    [Wie wil er naar Celeste? -pruillip- Nu weet ik niets voor haar D:]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Louise Erika Sweet
    'Nee' Zei hij zacht, maar pijn en spijt was in zijn stem te horen. Ik pakte een glas water en nam een slokje. 'Ik 1 keer. Ik werd wakker in het ziekenhuis nadat ik flauwviel op school. Het was een dokter.' Zei ik besturend. 'Het erge nog wel is dat het voor het gezicht was van mijn ouders. Ik herinner me ook niet hoe ik zo geworden ben. Bij de meesten blijft het eeuwig bij.' En de verdriet was in mijn stem te horen

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 22:06 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Feline Haven Chase
    'Jij bent echt onmogelijk,' mompel ik terwijl ik mijn kamer in loop.
    Ik werp Nathan een geïrriteerde blik toe en loop dan naar mijn kledingkast waar ik wat kleren uithaal. 'Ogen dicht,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Ik heb Destiny, wanna meet her? Ze loopt bij 't Leonim gedeelte ]

    Nathan Alexander Daniels

    Ik rol met mijn ogen waarna ik me omdraai en mijn ogen sluit. 'Ik heb mijn ogen dicht,' mompel ik dan. Snel gluur ik nog even, want ach, ik kan het niet laten. Ongezien natuurlijk anders zou dat voor te veel ophef zorgen. Daarna sluit ik rustig mijn ogen en zucht, 'Schiet wel een beetje op wil je,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    May Rose White
    ‘Het is beter om nu niet op de grond te zitten, aangezien het vannacht heeft geregend,’ hij lachte even wat mijn hart deed smelten en hij keek me aan met een veel betekende blik. We zagen een bank en we liepen erheen met mijn hand nog stedds in de zijne. Hij kijk me met een blik aan wat me nerveus zou moeten maken,cmaar het geeft me alleen een glimlach. Ik geef hem een klein kusje op zijn lippen en ik ga zitten. Ik was ontspannen dusi k zou niet nerveus worden van hem. Ik vertrouwde hem en ik hoefde niet meer nerveus voor hem te zijn.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Feline Haven Chase
    'Ik heb mijn ogen dicht,' mompelt hij. 'Schiet wel een beetje op wil je,'
    Ik zucht en doe dan snel mijn kleren aan. 'Klaar,' mompel ik.
    'Nu alleen nog tandenpoetsen enzo,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathan Alexander Daniels

    Ik open mijn ogen weer. Ik knipper even met mijn ogen, ze zag er echt wauw uit.
    Snel haal ik de gedachte weer uit mijn kop. Nathan, kom op hoofd erbij houden! Ik kijk haar aan en knik, 'Oke,' zeg ik kil. Toch blijft de verbazing erbij. Nathan, nu niks in je hoofd halen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Feline Haven Chase
    'Oke,' zegt Nathan kil. Hij kijkt een beetje apart.
    'Wat zit je nou raar te kijken,' mompel ik tegen hem.
    Ik loop alvast naar de badkamer waar ik mijn haar begin te borstelen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathan Alexander Daniels

    'Ach doe snel,' zei ik meteen en ging op een krukje in de badkamer zitten. Erover heen praten Nate, erover heen praten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Feline Haven Chase
    'Jaja,' mompel ik waarna ik de borstel neer leg en mijn tanden poets.
    Als ik daar mee klaar ben pak ik mijn mascara en doe ik een dun laagje daarvan op mijn wimpers.
    'Ik ben al klaar,' zucht ik dan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered