Auror schreef:
Okay. Nog een vraag. Vinden jullie seks lekkerder met iemand die echt wat voor je betekent of iemand waar je alleen maar seksuele gevoelens hebt? Of maakt het niet uit/ligt het aan de persoon?
Ik moet zeggen dat seks met iemand die niet 'meer' betekent voor mij vaak wel spannender is in de zin van minder verlegen, al heb ik liever seks met iemand die wel wat/veel voor me betekent.
Er ging voor mij een hele wereld open toen ik voor het eerst seks had met mijn fwb, die ik toen 5 dagen kende (als in vanaf het moment dat ik hem in real life zag, de dag na de tindermatch). Het was echt super fijn en mega mega spannend omdat ik niet wist wat hij leuk, lekker, fijn vond en wat hij van me verwachtte.
Met mijn ex was het allemaal nooit zo spectaculair in bed of op andere plekken in huis. Zelfs de eerste paar keren niet. Maar toen wist ik ook niet wat ik wel leuk vond qua seks.
Maar ik heb ook liever seks met iemand die ik wat langer ken. Al zou ik zo weer fwb met iemand anders zijn, als ik ooit stop met deze. Ik vind het niet erg om het te doen met iemand die ik aantrekkelijk vind, maar vind een one night stand/eenmalig iets niks aan.
[ bericht aangepast op 30 dec 2016 - 11:39 ]