Jerboa schreef:
^^ heb je ook zeker wel gelijk in. Het lijkt me zelf vreselijk saai om zo'n voorspelbaar seksleven te hebben, hoewel anderen daar juist weer van houden. Het maakt eigenlijk ook niet zoveel uit, als je maar op 1 lijn zit met degen met wie je het doet :')
En ja, hoe doe je dat... Ik had een vriendje die wel eens wilde uitproberen of zo'n pil werkt, waarbij je als man gewoon de hele dag door kan gaan. Het bleek te werken, het kostte ook wel een dag en daarna hoefde ik voor een week even helemaal niks meer maar het was een leuke ervaring. Maar zonder iets op te hebben is 4 keer ook hoog! Als je het maar leuk vind ^^
Btw, doen jullie wel eens iets speciaals om je vriend/vriendin te verrassen in de slaapkamer?
Haha, dat werkte blijkbaar ^^ Dat wil ik ook wel eens proberen, i mean, de persoon met wie ik op dat moment naar bed ga. Ik hoef zo'n pil niet.
Ik deed nooit echt iets speciaals met mijn ex, de laatste tijd niet meer in ieder geval. Maar we hebben dit jaar ook heel weinig seks gehad omdat hij te druk was met gamen en ik geen aandacht kreeg. Dus dan had ik ook al geen zin meer.
Mijn fwb verrassen lijkt me geen goed idee. Straks lijkt het hem te veel op een relatie en dumpt ie me. Niet de bedoeling. Al doe ik wel vaak een leuk setje aan als ik naar hem toe ga.