Laasyanir schreef:
Vind hij het fijn als je je nagels in zijn rug zet? Ik ben bang dat te doen bij mijn sekspartner/fwb/whatever het is. Ik moet het hem maar eens vragen. Al zegt hij waarschijnlijk dat hij alles fijn vindt. Nouja, dan kan het in ieder geval. (: Je hebt dan zeker heel korte en niet scherpe nagels? Of je moet into bloed en alles zijn. (:
Nouja, fijn noemt hij het nou ook weer niet :') Ik mag het wel doen maar krijg regelmatig de vraag of het ook wat minder kan. Hetzelfde geldt voor bijten, waar ik me ook wel eens schuldig aanmaak. En heb korte nagels, dus maak vooral krassen. Het is niet iets wat bewust gaat, maar meer omdat hij gewoon geweldige dingen kan doen in bed, om het even zo te zeggen.
De kerk lijkt mij ook een beetje ver gaan maar het openbaar in het algemeen vind ik wat minder erg. Het vliegtuig staat sowieso nog wel op m'n to-do list. Het idee dat je iets doet waarbij je betrapt kan worden heeft wel wat. Maar misschien ben ik gewoon een beetje apart op dat punt.
Ohja, zittend. Hm. Die doen wij eigenlijk heel af en toe en alleen op bed, dus van m'n knieën heb ik geen last. M'n vriend gaat ook wel eens op de rand van het bed zitten met mij op schoot maar dan ben ik echt doodsbang dat ik achterover val en de mood verpest.
En als je ervaring wilt opdoen, over wat soort dingen heb je het dan? Ben het met je eens dat het wel iets is wat je moet doen met iemand die je vertrouwd, zeker als jij de sub bent. Met soft-sm valt nog wel makkelijk te beginnen, als degene met wie je het doet daar ook voor in is.
Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"