• Ik heb gemerkt dat steeds meer mensen hier op Q een eigen blog hebben, waaronder ik, en ik merk ook dat ik wat meer motivatie nodig heb om daarin te schrijven. Mijn laatste post was in augustus, oeps. Dus bij deze een topic waarin iedereen zijn blog kwijt kan en reclame kan maken als hij/zij een nieuwe post heeft geschreven. Maar ook waar we elkaar kunnen inspireren en motiveren om te schrijven.
    Enjoy!


    Alle blogs van onze Q'ers
    Patholoog/Manon
    macusa/Anne
    nerveus/Meggie
    Navigator/Natascha
    Verschillende Q'ers
    Monochopsis/Erieka
    Opinionated
    Proud bookwurm
    It's meggie time
    Natascha van Limpt's blog
    Qreative Minds
    Purrfect Pictures

    Goede sites om te bloggen
    -tumblr
    -wordpress
    -weebly
    -amino

    Zeer interessante vragen over bloggen

    [ bericht aangepast op 11 maart 2017 - 17:23 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Eventjes een mt (:


    Mhm?

    Zijn er nog andere mensen die zich hierbij willen voegen misschien?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Me!!!

    Ik ben pas begonnen met mijn blog.
    www.proudbookworm.wordpress.com


    wees jezelf, er zijn al zoveel anderen.

    Ik heb ook een blog. Ik blog al sinds 2013! Voeg mij ook maar toe op de lijst.
    Je kunt hem hier vinden: www.itsmeggietime.blogspot.nl

    En het lijkt mij ook wel eens leuk om andere mensen hun blogs te lezen. Ben benieuwd! :D

    [ bericht aangepast op 20 jan 2017 - 20:36 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik wilde echt nét een topic aanmaken toen ik dit zag, haha.

    Ik schrijf mijn blogs tot nu to op goodreads.
    Mijn eerste blog heb ik net geplaatst: Een droom die werkelijkheid werd

    En daarnaast heb ik met een andere Q'ers ook nog Qreative Minds (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Sorry, ik heb hier lang niets meer op laten horen. Maar ik heb net weer een blogpost gemaakt naar een hele lang tijd. Pfft, ik moet echt motivatie vinden om daar meer op te gaan schrijven. Dus, hoe lukt het bij jullie?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    MT, voor als ik ooit weer begin.

    Yagouaroundi schreef:
    MT, voor als ik ooit weer begin.


    Dat herken ik heel goed. :X

    [ bericht aangepast op 10 maart 2017 - 14:48 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Dat herken ik heel goed. :X

    Hahha, ja doorgaan als je een blog hebt is soms erg lastig. Ik laat het 9/10e ook zitten en plaats eens in het half jaar iets. O:
    Zo ben ik een hele tijd geleden een blog voor mijn verhalen begonnen op tumblr en ik heb daarna wel één keer iets gepost XD

    Het enige waar ik nu eigenlijk alleen nog blogs op maak is Amino.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2017 - 14:56 ]

    Mijn topics; ik heb mijn blog recentelijk nieuw leven ingeblazen. De link zal ik hier later even posten. ^^

    EDIT: dit is mijn blog Purrfect Pictures Het is, zoals de naam zegt, een blog met kattenfoto's die ik heb gemaakt ;3

    [ bericht aangepast op 11 maart 2017 - 17:08 ]


    26 - 02 - '16

    Ik heb weer een nieuwe post gepost: Society's view on vegetarianism. Hoe lukt het bij jullie blogs?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt