Overkill schreef:
lollll weet je wat pijn doet
like misschien is dit helemaal niet herkenbaar voor anderen want ik hoor er nooit echt iemand over
maar als er lucht naar binnen komt tijdens het stoten en dat er niet meer uit kan. alsof je van binnen als een ballon wordt opgepompt. echt fuck die shit. (daarna moet de lucht er natuurlijk ook weer uit, wat nooit het charmantste moment is)
Ik heb er wel eens lucht in gehad, maar kan me niet herinneren dat dat vervelend voelde. Je hoorde het wel verplaatsen ofzo. Het geluid dat de lucht maakt bij het verlaten van je lichaam is heel beschamend
Perffect schreef:
Ik zit in de hema en er loopt hier echt een hele sexy bouwvakker. Inclusief baard en sterke armen en tatoeages.
Niicee ^^
Zo had ik dinsdag een knappe pakketbezorger op mijn stageadres
Pakket is binnen ^^ Ik ga proeven (: Het zit ook echt in een mega doos verpakt omdat het discreet is verzonden ^^
O dear lord, de smaak van de glijmiddel is echt... heel alcoholachtig. Piña Colada met like 20% alcohol ofzo. Alcohol smaak is echt overheersend.
En mijn nieuwe speeltje heet 'De Oplossing'. Accurate much
En die eitjes/balletjes zijn zo vreemd omdat er ruimte tussen de binnen en buitenkant zit waardoor ze een soort van ringelen, wat moet stimuleren.
Glow in the dark condooms moeten zelfs deze maand nog gebruikt worden. Lol.
[ bericht aangepast op 3 feb 2017 - 13:00 ]