Olsson schreef:
(...)
M'n vriend is vorige week naar de Christine le Duc gegaan. Ik weet niet of ik het aan zou durven om op internet iets te bestellen.
Ik durf juist niet naar een winkel, hahaha
Warning, TMI hieronder.
Ik heb nooit gefaket, ik weet ook eigenlijk niet hoe je dat doet. Gewoon overmatig kreunen ofzo? Dat doe ik al als mijn fwb mijn hersenen eruit neukt. Ik kan me op zo'n moment geen controle meer over mezelf. Ik kom vaak nooit klaar van seks met mijn fwb omdat hij het best hard doet en mijn clit dan ongevoelig wordt door de vele aanrakingen. Maar zelfs dan fake ik niet omdat ik niet weet hoe het moet.
Dougal schreef:
Ik heb nog nooit een orgasme gehad lalalalalla.
Ben je nooit benieuwd hoe het is? En niet de neiging te experimenteren?
Ik was er echt vroeg bij met orgasmes. Ik was 8 en had geen idee wat ik aan het doen was. Lol. Pas toen ik 12 was kwam ik er achter.
~~~
Hebben anderen ook dat ze bang zijn een relatie te hebben met iemand die misschien niet goed is in seks (nadat je weet hoe goed seks kan zijn met de juiste persoon)?
Zo was de seks met mijn ex slecht en altijd hetzelfde, maar met mijn fwb ging er werkelijk een hele wereld voor me open. Nu ben ik dus bang dat het met een volgende persoon waar ik iets serieus mee wil ook saai is/wordt en dat het niet fijn is. Maar ik wil ook niet té snel seks hebben in de relatie.
[ bericht aangepast op 2 feb 2017 - 21:39 ]