^Dafuq is er mis met hem? Het is toch juist mega leuk om je partner te verwennen, of zie ik dat verkeerd? Mijn fwb vind het geweldig om een ander te verwennen ![:3 :3](/images/smilies/smile3.gif)
Olsson schreef:
Het kan zijn dat je wat pijn hebt omdat je niet goed bent opgewarmd :') Ik heb dit zelf ook ervaren en wanneer mijn vriend eerst twee vingers in me duwt (en ermee speelt natuurlijk) voordat zijn piemel erin gaat, heb ik veel minder last van die ellendige gevoeligheid/pijn. Zorg ook dat je niet te droog bent; schroom niet om glijmiddel te gebruiken als je van jezelf niet nat genoeg wordt.
Overkill schreef:
(...)
Same. Ik ben niet zo kleinzerig, dus ik bijt meestal gewoon even op mijn kiezen, maar als de jongen na afloop naar beneden kijkt en vraagt "eh, ben je soms ongesteld?" of "je was geen maagd toch?" is dat wel een beetje ongemakkelijk. Heeft voor mij ook niet zo zeer met de grootte van zijn penis te maken, maar puur hoe lang ik geen seks heb gehad en hoeveel voorspel er is geweest. Eigenlijk vind ik het zonder glijmiddel ook bijna geen doen.
Hmm, misschien is voorspel inderdaad nodig (al deed het ook de eerste keer met hem pijn, terwijl hij me wel voorbereidde). Ik ben al een oceaan voordat we uit de kleren zijn
![XD XD](/images/smilies/laugh.gif)
Dus op zich is glijmiddel niet nodig (ben ik ook wel blij mee, want met mijn ex was dat hard nodig). Hij gaat er ook zonder moeite in, maar er doet op een moment met het naar binnen gaan even pijn, dan met een paar keer bewegen en daarna is het ook over. Van bloeden heb ik dan weer geen last.
Dougal schreef:
Ik hou van mannen me baarden. <3333
Geef me er eentje en ik ben zielsgelukkig. Looking at you, David Gandy.
David is echt lekker. ^^ Heb je
Justice Joslin wel eens gezien? *exploding ovaries*
[ bericht aangepast op 3 feb 2017 - 10:39 ]