Dougal schreef:
Lol, inderdaad. Vorige week heb ik weer wat gekeken en ik kan serieus zo genieten van die drama. 'Hij is mijn ex en ik ben niet verliefd op hem want hij is een klootzak maar ik vind het niet oké als hij met een ander(e) meisje/jongen in bed duikt', zo is het altijd. :')
Maar idk, van wat ik van EOTB heb gezien, vind ik toch wel dat ze vaak mensen als sletten zien wanneer ze per direct met het halve strand naar bed gaan en uit mijn hoofd geldt dit voor jongens en meisjes. Maar dat kan ik zijn.
Hoe dan ook vind ik het sowieso onzin als mensen meteen tot slet worden verkozen. Ik zou niet elke week met een ander in bed liggen, maar als mensen dat leuk vinden, moeten ze dat vooral doen en daar hebben wij als omstanders niet veel over te bepalen (tenzij het leven van diegene compleet naar de gallemiezen gaat, maar dat is een ander punt).
Hahahha bij ex on the beach zijn toch alleen maar sletten :") het is wel echt een guilty pleasure (evenals are you the one wat ik eigenlijk leuker vind).
Natuurlijk is het label slet echt iets dat tegenwoordig heel snel wordt gegeven en waarvan ik persoonlijk vind dat dat ook niet hoeft. Op een aantal uitzonderingen na, helaas.
Maar iedereen moet vooral doen waar ze zin in hebben.
Waardoor ik voornamelijk iemand omdoop tot slet, is als ze het ook constant moeten vertellen aan iedereen en laten zien dat ze seks hebben en met iedereen flirten. Alsof het stoer is, zeg maar. En als het moet om een leuke avond uit te hebben.
Dan ben ik gewoon een beetje teleurgesteld in die persoon :")
Continue to share your heart with other people even if it has been broken.