• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2016 - 12:31 ]


    i put the fun in funeral

    Ze zeggen dat als je iets wil veranderen, je bij jezelf moet beginnen, maar elke keer als ik dat doe zie ik geen verandering (bij anderen). En dan durven ze ook nog te zeggen dat het mijn schuld is en die intentie te geven. Er klopt geen zierepiet van.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Als je me zo nodig moet spreken, stuur je maar een mail o.i.d. Ik ga de telefoon niet opnemen voor een privé nummer, al ben je 10x op een dag.
    - Of je spreekt gewoon even de voice mail in.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2016 - 17:25 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Oh ja hond ga beledigd doen als ik weg ga... volgens mij doe je dit gewoon expres omdat je weet dat ik een softie ben naar jou toe.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik denk dat ik me maar weer uit moet schrijven bij RPG's, lol.


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    Ik denk dat ik me maar weer uit moet schrijven bij RPG's, lol.


    Neeeeeeee. :'D Niet bij Hallow's Eve. :3


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    (...)

    Neeeeeeee. :'D Niet bij Hallow's Eve. :3


    Ik wil niet, maar het zal wel moeten.


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Ik wil niet, maar het zal wel moeten.


    why? ):


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ok misschien gaat het niet zo goed met me idk alles gaat zo slecht en ik voel me ook gewoon niet goed en mijn vriendinnen droppen me gewoon fuck life


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mijn zusje is nu echt boos dat niemand komt die cakejes maakt omdat iemand dat zou doen en ze geen taart zou maken daardoor, maar nu komt niemand die cakejes gaat maken.


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    Mijn zusje is nu echt boos dat niemand komt die cakejes maakt omdat iemand dat zou doen en ze geen taart zou maken daardoor, maar nu komt niemand die cakejes gaat maken.

    I CAN MAKE THEM :'D my famous appel-kaneel cakejes (als dit over het halloween feest gaat)


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    I CAN MAKE THEM :'D my famous appel-kaneel cakejes (als dit over het halloween feest gaat)


    OMG ECHT WAAR? Ja, dit ging over het feest, haha. MAAR dat klinkt zo lekker.


    Your make-up is terrible

    Lizor schreef:
    (...)
    I CAN MAKE THEM :'D my famous appel-kaneel cakejes (als dit over het halloween feest gaat)


    Note to self: eet geen cakejes :')


    Happy Birthday my Potter!

    Devinsport schreef:
    (...)

    Note to self: eet geen cakejes :')


    Why not? ;o


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    OMG ECHT WAAR? Ja, dit ging over het feest, haha. MAAR dat klinkt zo lekker.

    Jaaa I will make them ^^ how many?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Why not? ;o


    Allergisch voor appel. Best wel heel erg haha.


    Happy Birthday my Potter!