• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2016 - 12:31 ]


    i put the fun in funeral

    Ik wil dat die tand er gewoon uitgehaald wordt ofzo asdfghjkl.


    26 - 02 - '16

    Ik wilde iets opzoeken, maar de updates op mijn laptop duurde zo lang dat ik vergeten ben wat ik wilde opzoeken...


    Your make-up is terrible

    when verdriet omslaat in woede :')

    amai echt onrespectvol

    [ bericht aangepast op 27 okt 2016 - 21:40 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik heb het idee dat het hier een beetje op fanfic begint te lijken.


    Your make-up is terrible

    Wanneer je zegt dat je schrijft en van meerdere mensen de eerste reactie is: Fanfic?
    Zucht, nee... Als je schrijft, schrijf je niet automatisch fanfic.


    Stenenlikker

    Neee ik laat je nooit meer alleen T.T


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Welkom in mijn klas, waar nu al 50% van de leerlingen weet dat ze niet gaan slagen dit jaar, waar 25% van de leerlingen waarschijnlijk in december van de opleiding wordt getrapt, waarbij 25% van de leerlingen de stof goed snapt, waar 75% niets inlevert als dat wordt gevraagd en waar de leraren de opdracht ook voortaan maar naar 25% sturen.

    What the fluff guys... straks ben ik de enige die dit jaar haar diploma haalt...:/


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    "Kel ik rook even een sigaretje."
    Nee. Dat doe je niet. Jullie zouden niet meer roken in mijn bijzijn, dus nu is ook geen uitzondering (;


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom heb ik nooit genoeg inspiratie om eigenhandig een RPG te starten? :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    We moeten wel alles doen wat jij wilt maar als ik iets van jou vraag is het teveel moeite, of heb je het te druk met andere dingen


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Echt geen zin om uit te gaan eigenlijk. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Je bent mijn vriendin niet, lol.


    Your make-up is terrible

    Aah :'D


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Wow pap rij niet zo eng man...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    'Ik ga slapen'
    'Ik heb liever dat je wakker blijft hoor'

    Cry me a river mike het is mijn leven vertel me niet wat ik moet doen


    i put the fun in funeral