• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    kindness is never a burden.

    Mijn hoofd kan het nog steeds niet accepteren dat mijn leven eindelijk weer de goede kant op gaat. Ik heb op dit moment absoluut niets om over te klagen. Heck, ik heb zelfs nieuwe vrienden gemaakt. En toch blijf ik onbewust naar negatieve dingen zoeken. Heel vervelend...
    Misschien moet het nog even inzinken.

    Tatatatatatata Taaaataataataaa taaataaataaataaa tttutututututuuuuuu tuddeleduuuuu tudeleduuuuu. Tatatatatata! Ta tata Ta Tata Ta!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Devinsport schreef:
    Oké fysiek een wrak door ziekte, mentaal gisteren weer een flinke klap gekregen waardoor ik op dat gebied atm een wrak ben, maar ik moet om vijf uur wel een tentamen maken... Ik wil echt heel graag opgeven en in een hoekje huilen, maar ik moet doorzetten.


    You can do it! <3


    Your make-up is terrible

    Oh my god. Talk about a psycho; een vrouw vermoordde haar ex, die ze bleef stalken voor het misdrijf, en daarna is ze gewoon doodleuk naar zijn herdenking gegaan met een lach op het gezicht o_O


    26 - 02 - '16

    Bailar schreef:
    Oh my god. Talk about a psycho; een vrouw vermoordde haar ex, die ze bleef stalken voor het misdrijf, en daarna is ze gewoon doodleuk naar zijn herdenking gegaan met een lach op het gezicht o_O



    i put the fun in funeral

    Bonafide schreef:
    (...)


    Ik had het over een Dr. Phil aflevering over een psycho killer die Jodi Arias heet, haha


    26 - 02 - '16

    Bailar schreef:
    (...)

    Ik had het over een Dr. Phil aflevering over een psycho killer die Jodi Arias heet, haha


    Ik vond het nummer er goed op aansluiten haha


    i put the fun in funeral

    Bonafide schreef:
    (...)

    Ik vond het nummer er goed op aansluiten haha


    Ik heb de lyrics opgezocht en het klopt inderdaad wel heel erg, haha ;3

    /Alsjeblieft Youtube, ik ben nog geen 21 jaar en ik zie kinderen nog lang niet zitten, dus ga alsjeblieft heel snel optyfen met je Clearblue reclames.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2016 - 10:42 ]


    26 - 02 - '16

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    You can do it! <3


    Thanks sweetheart. Oké kom maar op met die neurowetenschappen (bat)


    Happy Birthday my Potter!

    Uuugh ik heb geen zin om op te staan en me aan te kleden en boodschappen te doen, maar het moet wel. Ik moet ook mijn tas nog inpakken en beslissen wat ik mee ga nemen.


    Your make-up is terrible

    Mooi, ik hoef nu niet naar de psycholoog toe. De psycholoog komt naar mij xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hahaha, vorige week mocht ze niet meer lopen van je, en nu moet ze omdat het niets opschiet? Hahaahahah.

    Je zou ook eens antwoorden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    DUDE NEE JE GAAT ME GEEN FOTO'S VAN JE ZUSJE HAAR GETROKKEN KIES LATEN ZIEN als ik aan het eten ben! Doe normaal.

    Ik zou het ook fijn vinden als je niet steeds op mijn mobiel kijkt. En leest wat ik typ of ineens verder scrolt als ik even niet kijk.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2016 - 11:56 ]

    Dit hoorcollege is echt nutteloos.