Elsa 'Queen of Arendelle'
“The Cold Never Bothered Me Anyway”.
Quinn gaf mij een goedkeurend knikje. Ik wist ook wel dat we Ariël hier niet achter konden laten. Een glimlach kon er nog net van af, maar mijn hand pakte Ariël niet aan. Oké dan niet, ik rolde met mijn ogen. Ik volgde Quinn naar boven, voordat ik Ariël iets aan zou doen. "Deze armbanden kunnen alleen met magie verwijderd worden," mompelde ze zachtjes. "Maar," Ze zwaaide even overdreven met haar hand, met de pols waar de armband omheen zit. "We hebben enkel ijsmagie." zuchtte ze. "Nou sorry hoor, die ijsmagie heeft je zojuist wel uit je cel bevrijd." Ik beende Quinn voorbij naar buiten. Door haar opmerking voelde ik mij weer nutteloos. Ook buiten was geen spoor van Rumplestiltskin te bekennen. Ik streek neer op een steen om te wachten op de rest.
Regina Mills 'The Evil Queen'
“The Evil Queen is inside me, always trying to get out”
Emma draaide zich naar mij om, waarna ik een wenkbrauw optrok. Wonder boven wonder zei ze niets, waardoor ik door ging met Graham naar boven te sleuren. Ook Quinn hoorde ik zeuren over haar armband, blijkbaar hield ze er ook van om magie te kunnen gebruiken. Hierdoor moest ik toch een beetje glimlachen, ze leek echt op mij. "Deze armbanden kunnen alleen met magie verwijderd worden," mompelde Quinn zachtjes. Ze was dus in ieder geval niet dom. 'Killian jou haak heeft al vaker van die armbanden verwij,' Ik keek naar Emma, dat was inderdaad een mogelijke oplossing. 'Killian,' Ze keek hem vragend aan. 'Wat is er met je haak gebeurd?' Ik volgde haar blik naar de arm van Killian, maar zijn haak zat er niet. Ik wachtte nieuwsgierig op zijn reactie, die haak had hij echt niet vrijwillig afgedaan. 'Mijn zo..' begon Killian. "Waar is Damian?" Het piratenmeisje kwam brutaal tussendoor. "Zeg, verdwijn jij eens gauw naar je piratenschip. We zijn hier met belangrijkere dingen bezig." schoot ik naar haar uit. ''Damian, mijn zoon heeft mijn haak gestolen, hij leek bang en moest dit doen omdat hij anders Charming en geen idee wie nog meer pijn ging doen.'' Hij keek ons even aan. ''Hij heeft geen naam genoemd en verteld wat er aan de hand was...'' ineens leek hij zich iets te herinneren. ''Hades...'' zei hij zachtjes maar wel vol afkeer. ''Hij heeft er vast iets mee te maken...'' Ik knikt, "Dit gaat nog gevaarlijk worden. Hades heeft nu officieel het speelveld betreden." Ik was opgelucht dat ik Graham eindelijk de trap op had gekregen. "Ik stel voor dat we naar mijn huis gaan en daar naar een oplossing gaan zoeken." Aangezien niemand met een plan kwam nam ik maar weer het voortouw.
[ bericht aangepast op 17 okt 2016 - 15:52 ]
When you believe your dreams come true