Jo Mari Gold The Dark Angel
"She is 10% Luck, 20% Skill..."
"15% Concentrated Power of Will... 5% Pleasure, 70% Pain... And a 100% Reason to Remember the Name..."
Shirt | Jeans and Shoes | Choker
Opeens vloog ik naar achter, auw... "Niet zo'n verwachting. Jij hebt overduidelijk je huiswerk niet gedaan." ik rol met mijn ogen, "Nee, ik haat huiswerk!" Duh! "Jij weet overduidelijk niet wie je tegenover je hebt staan. Hades, heerser van de onderwereld. Ik ben een God lieverd. Je kan mij niet doden. Dus je kan mij maar beter te vriend houden, want jij," plots stond hij voor me en kneep mijn keel dicht. "kan wel dood." ik kijk hem rustig aan, al ontplofte mijn brein,O maargoed, "Ik ben niet bang voor je...." sis ik naar hem. "Mijn verwachting vroeg je? Dat je je vloek beter onder controle kan houden. Het is chaos hier. Ik voel alleen maar de aanwezigheid van hoop. Waar is de angst?" Hij heeft gelijk, misschien moet ik daar iets mee doen.... "Ik denk dat Belle heel blij is als ze ziet dat je een nieuw slachtoffer hebt gemaakt Rumplestiltskin. Goed bezig." ik kijk Hades vragend aan maar die blik veranderd, ''Belle?'' vroeg The Dark One zacht. Een schreeuw kwam uit zijn mond, wat was er met hem aan de hand!?
Vele vuurballen gingen richting Hades waarna een zwarte band om zijn arm kwam, ''Blijf van mijn dochter af!'' mijn ogen schieten open, sinds wanneer? Ik snap het niet meer?
"Goed gedaan, je hebt Rumple terug laten komen..." zeg ik in het hoofd van Hades, misschien wel met een tikkeltje sarcasme. Ik weet gewoon niet meer wie ik nou fijner vind! Mijn vader of The Dark One....
het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]