Ikea, I love you maar dit is toch een beetje kut geregeld. Jullie belden mij vijf september met de vraag of ik zou willen blijven, en ik heb volmondig 'ja' geantwoord. Ik wil graag een bijbaantje en het bevalt me prima hier. Maar een week geleden kreeg ik mijn rooster voor de week van de herfstvakantie en ineens ben ik vijf dagen ingepland die week, plus het hele weekend ervoor. Acht van de tien dagen werken, de week voor de tentamens beginnen. Ik heb vandaag gevraagd aan mijn teammanager of dat anders geregeld kon worden, want ik ga niet zo veel werken als ik bijna tentamens heb. Alles goed en wel, ik wil best drie dagen werken, maar niet vijf. Dat wordt me echt veel te veel. Haar reactie: "Dat had je aan moeten geven, dat stond ook in de Weekly." Ik vroeg weer wanneer dat was, of het rond de tijd was waarop ik gebeld werd en zij antwoordde daar 'ja' op. Nu heb ik het even gecheckt, en er stond dat we het voor vijf september door moesten geven. Hoe kon ik dat nou doen?! Fuck, ik ga morgen maar weer naar ze toe. Ik kan hierom wel janken, want mijn studie gaat voor mijn werk, hoe leuk ik het ook vind. Ik ga me hierom zo schuldig voelen en dat wil ik niet, want ik weet dat het niet mijn fout is.
Matty out.
You gave me my life all those years ago, now I give you yours.