• Vandaag is de lieve Mehri aka Shoreline jarig en dat gaan we vieren!



    Hey lieve schat, beste vriendinnetje ooit van me.
    Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Ik heb je al op twee dingen gefeliciteerd maarja, ik ben eigenwijs en doe het gewoon NOG een keertje!
    Nee maar serieus, lieverd, jij bent een van de beste mensen die ik (gelukkig) heb mogen leren kennen en ik wil echt zo graag dat we nog JAREN bij onze vriendschap mogen tellen, want I love you..!

    Maar bedankt voor alles. Voor al die leuke momentjes, en natuurlijk die heerlijke jank momentjes die je me hebt bezorgd met je Comic, die brief, appjes, dat je me belt wanneer ik weer eens vervelend aan het janken ben c':

    You're the best!
    i hope you had a great day!

    i love youuuuuuu

    xoxo Shanie




    Heyyu sweetie!
    Van harte gefeliciteerd! En moge er nog vele en vele gelukkige jaren komen. Weetje jij bent de sterkste persoon die ik ken en na al die tegenslagen probeer jij altijd het positieve te zien en probeer je er weer op te komen. Jij staat ook echt altijd voor een ander klaar en geeft heel erg veel om mensen. Jij doet er alles aan om een ander blij te maken. Dat maakt jou een mooi persoon. Maar vergeet jezelf af en toe niet he! Jij bent ook heel erg belangrijk. Net zoveel als een ander. Sweetie vandaag draait alles even om jou en probeer zoveel mogelijk van deze dag te genieten. Niks en niemand mag deze dag verpesten. Geniet ervan.
    91885828181 huhks <3
    WE LOVEEE YOUUU
    -Famke


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Gefeliciteerd!!


    One Who Travels A Higher Path.

    Gefeliciteerd! ^^

    Gefeliciteerd! Maak er nog een mooie avond van! *O*


    Every villain is a hero in his own mind.

    dank je wel voor dit superlieve topic en de mensen die mij hebben gefeliciteerd.
    Jullie zijn echt super.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2016 - 17:28 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Gefeliciteerd! :3


    26 - 02 - '16

    Mehri! Hartelijk gefeliciteerd! Ik hoop dat je een topdag hebt en had vandaag, want dat verdien jij meer dan de meeste mensen! Je bent een ontzettende lieve topmeid en ik ben extreem blij dat je geboren bent (waardoor je verjaardag extra belangrijk is om te vieren), want naast dat je een geweldig vriendelijk en warm persoon bent en deze wereld overduidelijk een stukje beter maakt, hadden we ook anders nooit van je prachtige talent om comics te maken kunnen genieten. Ik denk dat ik voor velen spreek als ik zeg dat dat een leegte zou hebben veroorzaakt die nergens anders mee opgevuld zou kunnen maken.

    Enjoy everything that comes your way today girl. En verwen jezelf maar lekker. Elke keer als je iets wilt nemen en denkt nah dat is niet goed, weet dat ik ergens in Nederland tegen je schreeuw dat je het WEL MOET NEMEN EN JEZELF LEKKER MOET VERWENNEN, want het is je birthday! Whoop!


    Happy Birthday my Potter!

    Devinsport schreef:
    Mehri! Hartelijk gefeliciteerd! Ik hoop dat je een topdag hebt en had vandaag, want dat verdien jij meer dan de meeste mensen! Je bent een ontzettende lieve topmeid en ik ben extreem blij dat je geboren bent (waardoor je verjaardag extra belangrijk is om te vieren), want naast dat je een geweldig vriendelijk en warm persoon bent en deze wereld overduidelijk een stukje beter maakt, hadden we ook anders nooit van je prachtige talent om comics te maken kunnen genieten. Ik denk dat ik voor velen spreek als ik zeg dat dat een leegte zou hebben veroorzaakt die nergens anders mee opgevuld zou kunnen maken.

    Enjoy everything that comes your way today girl. En verwen jezelf maar lekker. Elke keer als je iets wilt nemen en denkt nah dat is niet goed, weet dat ik ergens in Nederland tegen je schreeuw dat je het WEL MOET NEMEN EN JEZELF LEKKER MOET VERWENNEN, want het is je birthday! Whoop!



    OMG. Dit is serieus één van de liefste berichten die ik ooit heb gelezen in mijn leven.
    Weetje, mensen zoals jij, maken het leuker voor mij om nog een dagje wakker te worden.
    Thank you so much Anna, you're such a lovely and sweetheart. Me loves you a lot!!

    GEFELICITEERD!(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Gefeliciteerd!


    chaos makes the muse