• Ik ben een verhaal aan het schrijven, welliswaar op word en ik zit erover te denken om het op quizlet te activeren. Nu wil ik wel weten of het verhaal jullie interesseerd, of dat ik voor jan lul schrijf.

    Het gaat over een 24-jarige jongvolwassene, Jade. Sinds haar twintigstigste zit ze bij defensie, bij de luchtmobielebrigade. Ze is trots op haar land, maar op een dag dreigt heel Nederland kapot te worden gemaakt door de russen. Het Nederlandse leger zal er alles aan moeten doen om Nederland te redden..


    Ik ben gemeen xoxo

    Het lijkt me op zich wel leuk, maar je schrijfstijl igt me op het eerste zicht niet echt en de kans dat Rusland zich met Nederland bezighoudt is miniem.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    het is eigenlijk niet echt mijn genre, maar dit is maar 1 mening. en ik ben nogal kieskeurig, dus negeer mij maar gewoon :'D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Prongs schreef:
    Het lijkt me op zich wel leuk, maar je schrijfstijl igt me op het eerste zicht niet echt en de kans dat Rusland zich met Nederland bezighoudt is miniem.

    Nederland heeft Afrika bevrijdt van Rusland (het is de toekomst, de Russen zijn doorgeslagen en willen dat de wereld van hen is).


    Ik ben gemeen xoxo

    Beleza schreef:
    (...)
    Nederland heeft Afrika bevrijdt van Rusland (het is de toekomst, de Russen zijn doorgeslagen en willen dat de wereld van hen is).

    Hmmm, het lijkt me nogal onrealistisch (ook al is het in de toekomst). Ten eerste omdat Nederland bijlange niet sterk genoeg is om op zijn eentje heel Afrika te bevrijden. Ten tweede omdat Rusland niet echt een reizende mogendheid is, denk aan landen als China of de Noord-Afrika, die zijn realistischer.
    Maar ja, het is niet mijn verhaal, ik wil me er niet mee bemoeien c;


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ehm nee mij lijkt dat echt niets :') Maar ik ben niet de enige hier, dus ja (:


    Rainbows on my staircase ~

    Niks persoonlijks, maar ik zou het denk ik niet lezen..


    ars moriendi

    Zorg er dan voor dat de hoofdpersoon in Amerika woont. Rusland en Amerika hadden voorheen ook al een vete. Zou iets realistischer zijn :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    Zorg er dan voor dat de hoofdpersoon in Amerika woont. Rusland en Amerika hadden voorheen ook al een vete. Zou iets realistischer zijn :')

    Inderdaad, dan kun je al een vergevorgerd gevoel van haat creeëren bij je hoofdpersoon >x)


    ars moriendi

    Dit zou ik niet lezen,nee


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Ik misschien wel, ik weet eerlijk gezegd niet hoe je schrijft, maar het onderwerp spreek me aan (:


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Ik hoor al genoeg verhalen van m'n vader (hij werkt bij defensie) :'D
    Maar nee, sorry.

    Prongs schreef:
    Het lijkt me op zich wel leuk, maar je schrijfstijl ligt me op het eerste zicht niet echt en de kans dat Rusland zich met Nederland bezighoudt is miniem.

    Alsjeblieft, NIET Rusland hé. Nederland is nu écht het laatste land waar ze een aanslag op zullen doen, geloof me. Dat is gewoon nog onwaarschijnlijker dan onwaarschijnlijk. D:


    Where there is a sea there are pirates...

    Celestial schreef:
    Ik hoor al genoeg verhalen van m'n vader (hij werkt bij defensie) :'D
    Maar nee, sorry.

    Wauw, meen je dat?
    Ik ga studeren in het leger en dan ga ik werken bij de defensie! :3


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Wauw, meen je dat?
    Ik ga studeren in het leger en dan ga ik werken bij de defensie! :3

    Moet je zeker doen!
    M'n vader heeft het namelijk ook erg naar zijn zin op het werk.
    Niet alleen omdat het goed verdient maar ook omdat de mensen allemaal heel gezellig zijn. ;D

    Celestial schreef:
    (...)
    Moet je zeker doen!
    M'n vader heeft het namelijk ook erg naar zijn zin op het werk.
    Niet alleen omdat het goed verdient maar ook omdat de mensen allemaal heel gezellig zijn. ;D

    Ja, ik weet het, daarom juist! Ik heb het altijd wel leuk gevonden, maar nu heb ik gewoon definitief besloten dat ik Sociale en Militaire wetenschappen ga studeren op de Koninklijke Militaire School van Brussel en dan moet ik nog 8 jaar bij het leger blijven enzo. Maar ik vind dat echt niet erg, da's echt iets voor mij. Ik hou van sport, ik ben slim, dat werk geeft je ook een eergevoel enzo... Dus ja. :')
    Wat voor functie heeft je vader?


    Where there is a sea there are pirates...