• Hoi Quizlet, willen jullie iets liefs voor mij doen? Namelijk een vraag beantwoorden? Voor een schoolproject ben ik bezig met het maken van een stadsplattegrond. De vraag: welke plek, waar de meeste mensen overheen kijken, verdient het volgens jou gezien te worden en waarom? Voorbeeld: gisteren las ik een verhaal over Club 33, een geheime club in Disneyland waarvan iemand beweert dat hij er het afgehakte hoofd van Walt Disney in een ijskast heeft gevonden – uiteraard het werk van de illuminati.
    ‘Mag het ook zonder afgehakte hoofden in ijskasten?’
    Ja, alles is goed. Ook als er in jouw straat een stoeptegel ligt waarvan je vindt dat hij te weinig aandacht krijgt. Het gaat erom dat ik mooie verhalen krijg die ik als materiaal kan gebruiken.
    Dankjewel alvast!


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ergens in Amsterdam heeft een kunstenaar een beeldje van een borst in de grond geplaatst. De gemeente kreeg het na de tweede keer er niet uit en dus hebben ze dat beeldje in de grond gelaten.



    ''De gestreelde borst'' heet het.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2016 - 17:13 ]

    Bij ons in de buurt is een soort tunneltje en in dat straatje eronder zitten een soort spijkers met nen en geboorte data van kinderen uit de buurt die daar zijn opgegroeid. Mijn broertje en ik zitten d'r ook tussen en ik vind het zo leuk.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one