• Hoi mede Q'ers,

    Ik ben op zoek naar stories, maar er worden er zoveel geschreven dat ik door de bomen het bos niet meer zie (:

    Ik ben op zoek naar:
    - drama
    - romantiek
    - verhalen met 'inhoud', maar het hoeft niet zwaar te zijn. Mag wel overigens
    - goede spelling & grammatica, Nederlands geschreven en gesproken

    Ik ben niet op zoek naar:
    - fantasy
    - horror

    Wat betreft fanfics: het mag wel, maar dan niet te obvious zeg maar. Ik wil een verhaal lezen die draait om de hoofdpersonen en hun ontwikkeling, niet over hoe bekend iemand is.

    Wie heeft tips voor me?

    Ik vind Observaties Van Een Muurbloem van Niniwa1 echt een fantastische story, maar voor de rest kan ik je niet echt verder helpen. Ik lees ook 1D fanfictions, waar ze niet altijd bekend zijn, ik weet niet of je daar interesse in hebt...


    <3

    Wat vindt je van 16+ en 18+?

    Amica schreef:
    Ik vind Observaties Van Een Muurbloem van Niniwa1 echt een fantastische story, maar voor de rest kan ik je niet echt verder helpen. Ik lees ook 1D fanfictions, waar ze niet altijd bekend zijn, ik weet niet of je daar interesse in hebt...


    Dankjewel! 1D fanfictions vind ik ook prima, als er dus maar een goed verhaal in zit.

    Hetzelfde geldt bij mij voor 16&18+. Geen enkel probleem, als het maar een verhaal blijft.

    xTrueStoryx schreef:
    (...)

    Dankjewel! 1D fanfictions vind ik ook prima, als er dus maar een goed verhaal in zit.

    Hetzelfde geldt bij mij voor 16&18+. Geen enkel probleem, als het maar een verhaal blijft.

    En bromances, wat vind je daar van?


    <3

    Man In Black van Horlinson.


    <3

    Een beetje reclame van mezelf kan geen kwaad ^.^

    Aan dit verhaal werk ik zelf het meest.
    Het is een OP story, met Drama en Romantiek en gaat over jongeren die op een internaat zitten. Iedereen heeft zijn eigen verhaal en die kom je later in het verhaal ook allemaal te weten

    Hier kan je trouwens ook een heleboel tussen vinden (A)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik ga mezelf ook even promoten^^

    Liefde op het eerste gehoor





    De blinde, maar o, zo koppige Eugene weet precies wat hij wilt: zien. Met de trein reist hij dus het hele land af op zoek naar een dokter die hem kan helpen, maar op zijn eerste treinreis gaat het al helemaal mis. Hij heeft geen idee meer waar is of waar hij naar toe moet, totdat een zachtzoete meisjesstem vraagt of alles goed met hem gaat en of ze hem kan helpen.
    Natuurlijk is het eerste wat er door Eugene's hoofd schiet nee, maar haar stem is zo zuiver, dat hij even niet weet wat hij moet antwoorden. Het meisje voor hem vraagt het opnieuw en Eugene weet het zeker. Dit meisje heeft de mooiste stem die hij ooit heeft gehoord. Van zijn stuk geslagen vertelt hij haar dat hij wilt kunnen zien en op zoek is naar een dokter die dat kan regelen.
    Zij besluit hem te helpen en ze reizen samen het land door op zoek naar een dokter.
    Elke treinreis lijkt wel een date en Eugene begint haar steeds leuker te vinden. Zal het hem lukken om weer te kunnen zien? Zal het hem lukken om haar hart te veroveren?



    • Geschreven door JamesPotter
    • Cover gemaakt door Bloodborne
    • Doet mee aan GoShort
    • De Braille hierboven betekent “Liefde op het eerste gehoor”



    Het eerste hoofdstuk komt waarschijnlijk morgen of overmorgen online. Het doet mee aan Go Short, dus het bevat uiteindelijk vier hoofdstukken en een epiloog.

    [OP] Het is een nacht! [Luisterboek]

    Na weken wachten is het zo ver! Klas H4b gaat op kamp en natuurlijk brengt dat de nodige problemen met zich mee. De leraren hebben twee actieve weken gepland, wat deze HAVO klas maar al te graag door de war schopt.
    Mysterieuze huizen, relaties die op de klippen lopen, de knappe zoon van de eigenaar van de herberg en natuurlijk ochtendgymnastiek spelen een rol in dit verhaal dat niet alleen in een geschreven vorm gepubliceerd gaat worden, maar ook bekend staat als Quizlets allereerste luisterboek! Speciaal voor iedereen die moeite heeft met lezen (op het internet), maar wel graag verhalen wilt lezen.
    Een luchtige summershort die zeker wat indrukken gaat achterlaten. Volg dus het zomerkamp van onze eigenwijze H4b terwijl ze om het kampvuur zitten en liederen zingen, terwijl ze elkaar beter leren kennen dan ooit tevoren!

    -Quizlets allereerste luisterboek
    -Karakters zijn allemaal zelf bedacht
    -Opbouwende kritiek is welkom, maar kraak me alsjeblieft niet af
    -Nederlands geschreven
    -Ik hoef geen reacties over hoe lelijk ik ben/mijn stem is, dankuwel


    Dit is meer drama achtig dan romantisch, maar het is soms ook wel een beetje romantisch^^ Daarnaast is het Quizlets allereerste luisterboek, wat ik opzich zelf ook nog steeds best cool vindt. Ook hier hoop ik van het weekend een nieuw hoofdstuk te posten, maar dit kan wat uitlopen, omdat ik natuurlijk ook nog moet opnemen en ik ben jarig dit weekend dus weinig tijd.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2016 - 22:24 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Amica schreef:
    (...)
    En bromances, wat vind je daar van?


    Daar heb ik dan weer niets mee..

    Bedankt verder al voor alle tips.
    Haha JamesPotter: we zijn concurrenten in Go Short ^^

    Je kunt even kijken bij mijn verhalen

    Wanneer ik alleen ben

    Hoe donker de lucht is (short )

    Ik zal vanavond de links erbij zetten!

    Misschien dat dit verhaal je aanspreekt?




    Ze is tweeëntwintig, heeft lichte groene ogen en een paar handen die de mooiste gerechten voort brengen. Pippa is een gewone twenty-something die nog niet precies weet wat ze met haar leven wil, zoals weinig van haar leeftijdsgenoten. Samen met beste vriend Stan maakt ze er het beste van in haar geboortedorp dat langzaam uit lijkt te sterven, maar eigenlijk zit er een diepgekoesterd verlangen opgesloten in haar hart. De duik in het diepe is echter te bedreigend en pas als ze haar moeder op een haar na niet kwijt raakt, besluit ze om stappen te nemen. En nog liever gisteren dan morgen.

    Als zijn vader besluit dat zijn zoon en nietsnut van een Simeon eindelijk eens op eigen voeten moet gaan staan, breekt de hel los in huize Topal. Vastbesloten als de viertwintigjarige Griek is, zal hij zijn familie eens laten zien wat hij wel niet voor elkaar kan krijgen. Hij beland per ongeluk in Italië en gaat aan de slag als illegale timmerman bij een Italiaanse aannemer die het allemaal niet zo nauw neemt met de regeltjes.

    En dan is daar nog Stan, die wiskunde studeert alsof zijn leven er van af hangt. In het holst van de nacht beoefent hij echter nog een andere hobby, namelijk het uithangen van Sherlock om alle sporen die Pippa achterlaat te kunnen volgen. Tot hij iets ontdekt dat hem het eerstvolgende vliegtuig naar Italië doet boeken.

    Een verhaal over liefde en onzekerheid, groeien en ontmoeten en de band tussen drie mensen die veel meer met elkaar gemeen blijken te hebben dan je in eerste instantie zou denken.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2016 - 13:38 ]