• Ik zoek een trailer, voor mijn Hunger Games verhaal(Misschien heb je het al gezien in de Spotlight). Het heet "I Will Come Back...".
    Hier is het verhaal:

    De zestienjarige Anaïs Westwood weet niet wat haar overkomt als ze getrokken wordt voor de honderdste Hunger games.
    Ze is vrij goed met pijl en boog, mes en speer. Ze heeft alleen een probleempje: Haar grote liefde doet ook mee...


    Dingen die ik wil zien in de trailer:

    Ana(ïs). FaceClaim Lucy Hale.
    Adam. Ik weet eigenlijk niet welke FC, dat mag je zelf bedenken.
    De Arena. Het is dezelfde Arena als in Catching Fire.
    President Snow. Het liefste met een drankje in zijn hand.


    Beloning:
    20 credits voor een trailer van minstens 45 seconden.


    Alvast bedankt.


    Never grow up, it's a trap.

    Ik zal wat proberen, maar covers zijn meer mijn ding dan trailers ben ik bang, maar wie het nooit geprobeerd heeft kan het natuurlijk ook niet weten :P


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ik kan wel iets proberen, maar zou je misschien iets meer info over het verhaal kunnen geven? Hoe karakters zich over bepaalde dingen voelen etc., wat de langere verloop van het verhaal inhoudt (:


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    Ik kan wel iets proberen, maar zou je misschien iets meer info over het verhaal kunnen geven? Hoe karakters zich over bepaalde dingen voelen etc., wat de langere verloop van het verhaal inhoudt (:


    Ja, hier is wat over de karakters:
    Anaïs: Ze is een lief, brutaal meisje. Ze wordt door veel mensen Ana genoemd. Haar vader is overleden(neergeschoten door het capitool) , en ze heeft een zus. Ze komt uit District zeven. Ze is altijd al een beetje verliefd geweest op Adam. Ze heeft heel veel moeite met mensen/ dieren te doden.

    Adam: Adam is een knappe, gespierde jongen uit District zeven. Hij is dappere en verliefd op Anaïs. Zijn ouders leven nog en hij is enige kind.

    Eric: De beste vriend van Anaïs. Hij heeft altijd al een oogje op haar gehad. Zij heeft zijn liefde nooit beantwoord.


    En hier wat over het verhaal:
    Als Ana getrokken is, belooft ze terug te komen(aan haar moeder en zus). Dit is echter een zeer moeilijke beloften, aangezien drieëntwintig mensen haar gaan proberen te vermoorden. En ze is ook nog eens verliefd op Adam, die ook meedoet. Ze draagt prachtige jurken voordat Thd Hunger Games begint, ze is ook in het Capitool het gesprek van de dag. Ana wordt bondgenoten met Sam, een klein jongetje uit district 12, een meisje uit district 4 en Adam. Het meisje en het jongetje overlijden. Uiteindelijk als ze nog met z'n tweeën over zijn, offert Adam zich op voor Ana.


    Never grow up, it's a trap.

    MT, als ik tijd heb ga ik misschien wat proberen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    DoII schreef:
    MT, als ik tijd heb ga ik misschien wat proberen.

    Dankjewel, dat zou fijn zijn


    Never grow up, it's a trap.

    Oh,trailers maken is echt mijn ding, ik denk dat ik je wel kan helpen


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    Mag de tekst in de trailer in het Engels?


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    Flowering schreef:
    Mag de tekst in de trailer in het Engels?



    Dit is ook mijn vraag haha, ook al werk ik niet met tekst maar met gesproken quotes meestal dus mogen die ook in het Engels (Nederlands is eigenlijk onmogelijk daarvoor haha)?


    how dare you speak of grace

    Ik zal even voor je kijken en ik heb verder dezelfde vraag als Flowering en Shireen ^^


    How you doin'

    DoII schreef:
    MT, als ik tijd heb ga ik misschien wat proberen.

    Nu ben ik benieuwd naar de jouwe ^^


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Virtues schreef:
    (...)
    Nu ben ik benieuwd naar de jouwe ^^

    Haha, why?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb heel snel even iets in elkaar geflanst, je moet maar kijken of je het iets vindt (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Shireen schreef:
    (...)


    Dit is ook mijn vraag haha, ook al werk ik niet met tekst maar met gesproken quotes meestal dus mogen die ook in het Engels (Nederlands is eigenlijk onmogelijk daarvoor haha)?


    Ja, in het Engels is juist goed. Misschien dat je Effie 'Happy Hunger Games' hoort zeggen? Of Haymitch die zegt dat niemand de Hunger Games echt wint?

    En qua tekst, misschien iets als:
    What will show do to survive?
    Of:
    "The Hunger Games may not kill me , but destroys me anyways..."


    Never grow up, it's a trap.

    DoII schreef:
    Ik heb heel snel even iets in elkaar geflanst, je moet maar kijken of je het iets vindt (:

    (...)


    Very Beautiful!


    Never grow up, it's a trap.

    FantasyQueen schreef:
    (...)

    Ja, in het Engels is juist goed. Misschien dat je Effie 'Happy Hunger Games' hoort zeggen? Of Haymitch die zegt dat niemand de Hunger Games echt wint?

    En qua tekst, misschien iets als:
    What will show do to survive?
    Of:
    "The Hunger Games may not kill me , but destroys me anyways..."


    Alright, working on it!(yeah)


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."