• Vanmorgen heeft mijn mobiel het begeven, dus van mijn moeder mag ik een nieuwe hebben.
    Ik ben heel slecht in electronica uitzoeken, want altijd als ik daar iets van koop is het een kut ding.. xD
    Dus hebben jullie een goede ervaring met een telefoon (waarmee je op facebook kan), die niet al te duur is..
    Ik zat zelf aan deze te denken:
    http://www.bol.com/nl/p/elektronica/samsung-galaxy-txt-zilver/9005000011714019/index.html
    suggesties:
    Touchscrean
    Facebook en Twitter (gratis)
    Toetsenbord
    camera
    Niet al te duur

    Dit was het wel zo'n beetje xD,
    alvast bedankt <3

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 13:54 ]


    “All those fairytales are full of shit.”

    Ik weet wel een telefoon maar voor face book moet je toch betalen. als je geen internetverbind hebt.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik zou die eerst ook kopen.(cat)


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    ik heb ook geen verstand van mobieltjes. ik weet alleen dat ik niet meer zonder mijn Iphone kan en die zal ik dan ook iedereen aanraden. maar dat word hem niet als je zecht dat hij niet te duur mag zijn., ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Die heeft geen zo'n goede camera. Voor de rest is ie wel fijn


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Rahjesh schreef:
    Ik weet wel een telefoon maar voor face book moet je toch betalen. als je geen internetverbind hebt.

    Volgens mij bedoelt ze de apps... Die zitten er namelijk automatisch op bij een Andriod-besturingssysteem.

    Ik heb goede ervaringen met HTC. 't Is dat ik die van mij paar keer per ongeluk heb laten vallen, maar de HTC Wildfire S is volgens mij wel een goede telefoon, èn is niet té duur ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Negligible schreef:
    Die heeft geen zo'n goede camera. Voor de rest is ie wel fijn


    Oké, mooi. (ik koop ook geen mobiel speciaal voor de foto's).

    Je kunt er verder wel mee facebooken en twitteren en al die shiwttt.?

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 13:45 ]


    “All those fairytales are full of shit.”

    RyanHiga schreef:
    (...)

    Oké, mooi. (ik koop ook geen mobiel speciaal voor de foto's).

    Je kunt er verder wel mee facebooken en twitteren en al die shiwttt.?

    Welja, omdat er bij je eisen staat 'goede camera'. Ik dacht, ik zeg het maar even. En ja hoor, dat gaat (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Welja, omdat er bij je eisen staat 'goede camera'. Ik dacht, ik zeg het maar even. En ja hoor, dat gaat (:


    loll, xD. Ik zie het... Ik wil gewoon eigenlijk dat er een camera op zit. Kwaliteit maakt opzich niet zoveel uit.


    “All those fairytales are full of shit.”

    RyanHiga schreef:
    (...)

    loll, xD. Ik zie het... Ik wil gewoon eigenlijk dat er een camera op zit. Kwaliteit maakt opzich niet zoveel uit.

    Het is 3.2 en voor een smartphone is dat niet zoveel.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Of een blackberry. Heeft opzich een goede camera, en facebook en twitter en alles kan :'D en nee, het is geen crackberry.

    Samsung Galaxy Y, heeft touchscreen, maar geen toetsenbord. Is totaal niet duur, niet al te groot. Heeft ook een camera. Twitter en Facebook gratis, als je WiFi hebt natuurlijk.


    Signature:

    Perez schreef:
    Samsung Galaxy Y, heeft touchscreen, maar geen toetsenbord. Is totaal niet duur, niet al te groot. Heeft ook een camera. Twitter en Facebook gratis, als je WiFi hebt natuurlijk.


    Ik wil liever toetsenbord met touchscreen want als ik alleen touchscreen doe gaat ie waarschijnlijk kapot (de mobiel moet dus wel Wytske bestendig zijn).


    “All those fairytales are full of shit.”

    Als je internet verbinding hebt is twitter en facebook gratis.

    De Samsung Galaxy Gio. Hij is niet duur, heeft alles en ik heb 'm nu bijna een jaar en heb er nog steeds veel plezier aan. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oh lol, die heeft geen toetsenbord, lalala..


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)