1. ——Als je een plaatje of schildering kon tekenen van een willekeurige omgeving waar je ooit in geweest bent, wat zou je dan tekenen/schilderen?
Ik denk dat ik voor de bergen in Oostenrijk zou gaan. De omgeving is zo schitterend daar!
2. ——Als je wist dat de Aarde zou vergaan volgend jaar, wat zou je dan nu anders doen?
Ik zou proberen het beste van mijn leven te maken en te genieten van de dingen die goed zijn. Verder zou ik minder streng zijn voor mezelf en me minder zorgen maken over wat ik zou eten of drinken.
3. ——Als je getuige zou kunnen zijn van elke gebeurtenis in het verleden, heden of toekomst, welke zou het dan zijn?
Ik zou terugreizen naar het verleden en mezelf bemoedigend proberen toe te spreken door briefjes in het kluisje te stoppen met bemoedigende teksten om mezelf het duwtje in de rug, het schouderklopje, wat ik nooit heb gehad toch te kunnen geven. Verder zou ik mijn 'verleden-ik' apart nemen en op het hart drukken dat het gepest zo niet kan en dat mijn ouders het echt moeten weten, gewoon omdat er zoveel ellende voorkomen had kunnen worden.
4. ——Als je maar aan één project zou mogen werken voor het komende jaar, wat voor project zou dat zijn?
Waarschijnlijk zou ik arme mensen in ontwikkelingslanden helpen of verstoten dieren opvangen.
5. ——Als je je voornaam zou veranderen, waarnaar zou je het dan veranderen?
Ik zou alleen al die tweede -e weg laten halen. Haha.
6. ——Als je de loterij zou winnen, wat zou je dan als eerste doen?
Sowieso niet gelijk alles op de bank, want dan kan je vermogensbelasting gaan betalen. Ik zou een geinig huisje kopen met meubels en alles erbij, een auto, leuke kleding, en de rest van het geld zou ik verdelen. Een deel zou ik aan familie en (MISSCHIEN!!!) enkele vrienden geven. Een ander deel zou ik besteden aan boodschappen om voedselpakketjes voor arme of dakloze mensen te maken, de rest zou ik geven aan dierenopvangcentra.
7. ——Als je het antwoord op elke vraag zou weten, welke zou het dan zijn, naast “Wat is de zin van het leven”?
Hoe communiceer ik met katten? (Echt, ik ben zeer benieuwd waar Pim het altijd over heeft)
8. ——Als je een feestje zou geven, wat voor een dan ook, wat voor feestje zou het dan zijn, en ter gelegenheid waarvan?
Och god, dat ligt er een beetje aan hoe mijn leven eruit zou zien tegen die tijd. Ik zou graag een bruiloft vieren, met heel veel persoonlijke aspecten, goed eten, veel chill plekjes en goed live entertainment.
9. ——Als je ervoor kon kiezen om voor altijd één bepaalde leeftijd te hebben, welke zou dat dan zijn?
25. Je kan alles op die leeftijd en je bent dan op een, voor mijn idee, ideale leeftijd. Niet te jong, niet te oud.
10. ——Als je iedereen zou kunnen kiezen, wie zou je dan kiezen als je mentor?
P!nk. Ze lijkt me zo vriendelijk en ik zie haar echt als een rolmodel.
11. ——Als je zou kunnen leren om alles te doen, wat zou je dan kiezen?
Ik zou zo graag met ieder katachtig dier willen kunnen communiceren. Wat een interessante gesprekken zou ik dan kunnen hebben, haha.
12. ——Als je onsterfelijk zou zijn voor 1 dag, wat zou je dan doen?
Vreten tot ik op ontploffen stond en stuntvrouw spelen voor 'the fast and the furious', of een actiefilm. Haha.
13. ——Als je iedereen zou kunnen ontmoeten, levend of overleden, wie zou je dan ontmoeten?
Ik zou zo graag mijn kat Pom terug willen :c
14. ——Als je zou reïncarneren als een dier/drankje/bepaalde smaak ijs, welke zou het dan zijn?
Well, ik zou een kat willen zijn en dan hopen dat ik in een leuk huisje terecht kom. C:
15. ——Als je elke willekeurige fictieve persoon zou kunnen zijn, wie zou je dan kiezen?
Ash Ketchum uit Pokémon. Dan ben je letterlijk voor altijd jong, kan ik eens ervaren hoe het is om een jongen te zijn en zijn er Pokémon om me heen de hele tijd. Beter kan haast niet, lijkt mij.
26 - 02 - '16