• Ja, ik en Renée (Decoy) gingen vandaag shoppen in Almere, en dat ging eerst zo. ''Oh, dat winkeltje wil ik in, en daarna die'' (daarnaast) en toen we in ''tijdnood'' kwamen (dat dachten we, bleek niet zo te zijn) gingen we snelwandelen en winkel in en winkel uit. Haha, het was geweldig, en na vijf uur almere deden onze voeten pijn!
    ik heb nieuwe spuuuuulletjes - lieft dat -
    En, hoe was jullie dagje?
    <3

    Ik wou ook naar de stad, maar niemand kon. Ik heb me de hele dag moeten vervelen ;o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb niet veel gedaan vandaag, haha ;D Ik heb 'The Swan Princess' en 'Meet Joe Black' gekeken maar ik ga zo meteen naar de bioscoop


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik was ook shoppen; Amsterdam. :Y)
    Van 1 tot 5 uur, en toen gingen de winkels dicht. Jammer genoeg moest ik daarna een half uur door de regen fietsen, maar het was wel leuk. :]

    [ bericht aangepast op 16 jan 2010 - 19:12 ]


    hoi, jij bent leuk.

    Nou ik heb dus gewinkelt in Almere met Barbara. En we gingen stiekem bij de MC Donals naar de wc. :'D En we hebben veel gekocht, gesnelwandelt tegen een berg op en gechillt.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    Nou ik heb dus gewinkelt in Almere met Barbara. En we gingen stiekem bij de MC Donals naar de wc. :'D En we hebben veel gekocht, gesnelwandelt tegen een berg op en gechillt.

    Ja, vooral die WC's ;'d

    Ik heb Ratatouille en The Sisterhood of the Traveling Pants gekeken :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik ben naar de cinema gegaan en heb gaan kijken naar "New Moon"
    Hij is beter dan ik had durven denken. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Niet fijn.
    Normaal ging ik naar de ciné met vriendinnetjes maar ik ben wat ziek en kon dus niet en de kapper heeft mijn haar verkloot ><


    The soul needs autumn.

    Ben met moederfiguur naar stad geweest.


    I live for the applause, you will die for it.

    De hele dag maatschappijleer
    Nou geweldig dus :)


    Life is hard and then we die

    IK GING OOK VANDAAG SHOPPEN IN ALMERE =D

    Teddyfucker schreef:
    IK GING OOK VANDAAG SHOPPEN IN ALMERE =D

    Yeah nice ;d