Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Mignon schreef:
Feit 1: ik heb te veel gegeten. Feit 2: ik heb nog altijd zin in een toetje.
(...)Maybe it's the start of something new.
Bet on it.
(Al moet ik zeggen dat een redelijk deel van mijn brein nog steeds meer een Sharpay in Stick to the Status Quo instelling heeft, à la "this is not what I want / this is not what I planned / and I just gotta say / I do not understand".)
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan
Oh god. Mijn zus is haar jasje kwijt, waarschijnlijk omdat mijn ouders hem verplaatst hebben, en wie krijgt er de schuld? Ik natuurlijk. Mijn kamer is namelijk rommelig en het kan zijn dat mijn ouders hem daar hebben neergelegd.
Mijn kamer is al helemaal op de kop geweest en hij ligt er gewoon niet, maar nog blijven de verwijten vallen dat mijn kamer zo rommelig is. Om het nog erger te maken krijg ik belachelijke reacties als ik zeg dat ik dit soort gedoe zat ben 'ja, wij zijn jou ook zat'. Oké, goed om te horen. Dan is dat in ieder geval één ding waarmee we op een lijn zitten. Verdomme.