• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kill me. Now.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hele tijd zeiken dat ik geen 'mijn vogel' mag zeggen, maar zodra ik er mee stop en vraag of je hem dagelijks water wilt geven, is hij opeens wel van mij in plaats van iedereen... Ik maak 'm schoon en geef dat dier eten, is een waterbakje verschonen dan zoveel gevraagd? :'D


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Feit 1: ik heb te veel gegeten. Feit 2: ik heb nog altijd zin in een toetje.

    Square schreef:
    Oké, vanaf vandaag ben ik het levende bewijs dat het mogelijk is om een week lang alleen maar High School Musical nummers te luisteren. Help. (krul)
    Maybe it's the start of something new. (nerd)


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    Feit 1: ik heb te veel gegeten. Feit 2: ik heb nog altijd zin in een toetje.

    (...)Maybe it's the start of something new. (nerd)


    Feit 1: IKEA gaf me vandaag twee keer een halfuur pauze. Feit 2: ik kon dus twee keer lekker eten. Feit 3: it was good. Feit 4: dat was dus ook twee keer een toetje. Feit 5: haha ik wil daar wonen. :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Oh ja, ik ging schrijven.


    Your make-up is terrible

    Al twee uur verhalen aan het lezen over ervaringen van mensen die in een psychiatrisch ziekenhuis hebben gezeten. Je moet er wat voor over hebben...

    Gelukkig, ze is levend uit de operatie gekomen. Nu maar hopen dat ze ook nog normaal wakker kan worden.


    Your make-up is terrible

    Mam wilt de hond dus weg doen. Leuk. Fuck dit; eindelijk een dier waar ik het mee kan vinden en dan doen ze haar weg. Klote zooi.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    MonChevy schreef:
    Haha ik heb voor de lol Badoo aangemaakt, gewoon kijken of ik opval bij mensen ;'D
    En nee, ik neem die apps niet serieus, don't be afraid ^^

    HAHA gadver, wat voor mannen trek ik aan zeg! :')

    Allemaal al rond de 28, WTF DUDE NEE XD
    Waarom zie ik eigenlijk alleen mannen?


    Mijn vriend komt ook van Badoo. Het zijn niet allemaal rare mensen, just sayin ;3


    26 - 02 - '16

    Erlebnis schreef:
    (...)

    Mijn vriend komt ook van Badoo. Het zijn niet allemaal rare mensen, just sayin ;3


    Er zitten wel leukerds tussen, maar ik doe het voor de lol :')

    Haha nu ik mijn dingen heb veranderd naar: haat roken en houd niet van drinkers heb ik veel minder likes :W

    [ bericht aangepast op 17 aug 2016 - 20:17 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Voor het eerst sinds tijden weer eens een chocoladereep gekocht, en ik eet mezelf gelijk misselijk. GG.

    And feeling awful again. Ugh Ik hate life.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb al m'n koekjes opgegeten :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    O gawd. What did I do?:')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mentys schreef:
    Mam wilt de hond dus weg doen. Leuk. Fuck dit; eindelijk een dier waar ik het mee kan vinden en dan doen ze haar weg. Klote zooi.

    Huh? Wat? Waarom? Ze deed toch niks verkeerd? Je kunt het juist zo goed vinden met je hond!


    LaAt ZiEn WiE jE bENt