• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Trikru schreef:
    (...)

    Oh ;'D
    Hier is NKT Nederlands Kinder Theater :W
    Wauw, die afkorting wordt te vaak gebruikt hahah. Sorry xd


    Haha geeft niks. Maar zet mij maar niet in een theater, daarvoor moet je kunnen dansen, en zingen, en acteren. En ik kan het allemaal niet b


    "Ignite, my love. Ignite."

    Waarom, Playstation, WAAROM. Telkens als ik Vidzone wil opstarten valt het scherm weg. Urgh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben heel erg teleurgesteld in het internet dat ik nog nergens Tini: Het nieuwe leven van Violetta kan streamen.

    // For someone who doesn't like me, you spend an awful lot of time checking on me.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2016 - 13:35 ]


    kindness is never a burden.

    Mijn moeders vriendin wordt momenteel geopereerd en nu hoop ik heel erg dat zij niet de vijfde dode dit jaar gaat worden, meh.


    Your make-up is terrible

    Het is lastig om iets te schrijven waar je geen ervaring mee hebt en dus alles tientallen keren op internet opgezocht hebt.

    Morgen zwemmen met een vriendin, wel even fijn, afleiding


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zapdos schreef:
    Het is lastig om iets te schrijven waar je geen ervaring mee hebt en dus alles tientallen keren op internet opgezocht hebt.

    Misschien kan ik helpen met iets ?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MonChevy schreef:
    (...)
    Misschien kan ik helpen met iets ?

    Well, het gaat over een auto-ongeluk. Ik krijg het niet zo goed op 'papier'.
    Als dat niet iets is waar je mee kan/wil helpen is dat helemaal niet erg (:

    Zapdos schreef:
    (...)
    Well, het gaat over een auto-ongeluk. Ik krijg het niet zo goed op 'papier'.
    Als dat niet iets is waar je mee kan/wil helpen is dat helemaal niet erg (:
    `
    Ja sure, stuur maar wat je wilt weten in een pb c:


    // Yes, straks met mamma The 100 S3 beginnen. Ik heb alles al gezien, maar zij nog niet en ik ben benieuwd wat ze er van vindt :o

    /// En waarom pak ik altijd de chocolaatjes met likeur? Zit er een vloek op mij of zo ;'D

    [ bericht aangepast op 17 aug 2016 - 14:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oke. Ik heb weer genoeg enge beesten gezien. Terug naar binnen. Dan maar niet bruin zijn op vakantie. Brrrr dat beest viel op me. Gadverdamme


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Whoop, Gryffindor hoesje is awesome. Nu is mijn mobiel én beschermt én extra fancy *O*

    alleen jammer dat ze een "n" zijn vergeten in Solemnly, maar dat valt niemand op en het is toch op de achterkant


    Happy Birthday my Potter!

    So intense


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    GredWeasley schreef:
    Whoop, Gryffindor hoesje is awesome. Nu is mijn mobiel én beschermt én extra fancy *O*

    alleen jammer dat ze een "n" zijn vergeten in Solemnly, maar dat valt niemand op en het is toch op de achterkant


    Fotoooo!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Fotoooo!



    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    (...)



    Dat is zeer fancy!! Wauw wat gaaf!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!