Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Ik kan je nooit genoeg bedanken voor elke keer dat je een lach op mijn gezicht tovert door simpelweg met mij te chatten via Facebook. We moeten echt gaan meeten.
You mean everything to me, pet. <3
"If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."
// Ik zit hier serieus met mijn mobiel te spelen. En nee geen spelletjes, maar om hoe de pagina's letterlijk de hoek om gaan als je ze opzij schuift. Waar een mens zich mee kan vermaken :')
Trikru schreef:
Ik hoef jouw excuus niet, mijn god.
// Ik zit hier serieus met mijn mobiel te spelen. En nee geen spelletjes, maar om hoe de pagina's letterlijk de hoek om gaan als je ze opzij schuift. Waar een mens zich mee kan vermaken :')
Niantic, fucking please.. ga al die gegevens publiekelijk maken in plaats van alles te bannen en de mensen die het gebruiken. Zo erg is het toch niet om te weten welke van je pokemon goed zijn en welke niet