• •       G a m e      O f      T h r o n e s      •      A      N e w      B e g i n n i n g      •


    Na een enorme strijd die het land voerde jaren geleden, is het land herrezen uit zijn oude vervallen bestaan en is er nieuw leven opgebouwd. Een nieuwe generatie neemt het over van de oude en er zijn nu tijdelijke vredes contracten onderling getekend, om een groter gevaar tegen te gaan. Een nieuwe kracht aankomt achter de Muur vandaan. Niemand weet wat voor kracht dit is of wie het is. Er komen alleen vage berichten van de Muur met mensen die plotseling verdwijnen en terug komen met geen enkele herinnering van de twee maanden dat ze weg zijn geweest. Niemand weet wat hier echt aan de hand is en vele ruzies ontstaan tussen de families. Niemand wordt het met elkaar eens of ze wel of niet wat moeten doen. De familie op de Iron Throne, de familie Lannister, houdt zich verdacht op de achtergrond en laat weinig van zich horen als de andere families naar antwoord vragen. De andere families besluiten in opstand te komen en een nieuw proces van het kiezen van een koning/ koningin begint. Wie komt er nu op de Iron Throne? Heeft de familie Lannister misschien iets te maken met de verdwijningen bij de Muur?


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Dat moment dat je verder gaat met je verhaal en je emotionele muziek aan hebt staan en je zelf bijna huilt vanwege het magische moment dat je zojuist hebt gecreëerd... Y-Y


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    HarleyQuinnx schreef:
    (...)

    Uh ja dat denk ik wel. Halfzussen denk ik?
    Oh lord enorme plot twist hiero!!!!
    Just do whatever ya like o.o


    Yess, ik ga er even over nadenken! Ik ga proberen vanavond of morgen mijn rol te posten (:


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Nairn schreef:
    (...)

    Yess, ik ga er even over nadenken! Ik ga proberen vanavond of morgen mijn rol te posten (:


    hehe is goed, want dan kan ik sneller de speeltopic opzetten WHOOP WHOOP :D


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Klein vraagje nog, moeten de characters rond een bepaalde leeftijd zijn? Want meestal trouwen ze toch rond hun 16de of 18de of zo?


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Khal Drogo.. hmhm. Ik denk dat dan mijn fc niet meer klopt, aangezien ze er typisch als een Targaryen uit ziet :'D.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Also HarleyQuinnx: ik denk dat het nog leuk gaat worden tussen Katherin en Carys, aangezien het haar doel ook is om haar plek op de troon te claimen :Y)

    En ook nog een vraagje, is het mogelijk dat Carys ook één of meerdere draken heeft of wordt dat iets too much?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Mismagius schreef:
    Khal Drogo.. hmhm. Ik denk dat dan mijn fc niet meer klopt, aangezien ze er typisch als een Targaryen uit ziet :'D.


    Targaryen blood is strong :Y)

    Behalve bij Jon dan. Stark blood is strong too :'D.


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    (...)

    Targaryen blood is strong :Y)

    Behalve bij Jon dan. Stark blood is strong too :'D.


    Truee :Y)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Hm dat is waar. Als je maar rond die leeftijd houdt, komt het vanzelf wel goed denk ik!!

    Oh damn it's gonna be fun though!! Hehe hm it's gonna be nice omdat ik het idee wil invoegen dat de mensen die meedoen, mogen stemmen enzo op wie xd

    Draken is prima. Kan zijn dat ze die van Dan heeft gehad als gift.

    Poor Jon.. He is so cute though..


    Sorry voor dit fucked up bericht zo, maar op telefoon nu enzo :")

    [ bericht aangepast op 12 aug 2016 - 20:40 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    HarleyQuinnx schreef:
    Hm dat is waar. Als je maar rond die leeftijd houdt, komt het vanzelf wel goed denk ik!!

    Oh damn it's gonna be fun though!! Hehe hm it's gonna be nice omdat ik het idee wil invoegen dat de mensen die meedoen, mogen stemmen enzo op wie xd

    Draken is prima. Kan zijn dat ze die van Dan heeft gehad als gift.

    Poor Jon.. He is so cute though..
    Sorry voor dit fucked up bericht zo, maar op telefoon nu enzo :")


    Girl, ik huilde zo hard toen hij dood ging (ook al wist ik gelijk dat het niet het einde zou zijn) echt niet normaal :'D

    ANYways, ik ben nu bezig met mijn rol, alleen ik wil haar niet te oud maken. Mijn idee is nu achttien, alleen ze is wel de dochter van Sansa Stark, dus dat zou betekenen dat er geen oudere kinderen van Sansa kunnen zijn (aangezien ze van Ramsay en Sansa is, en Sansa daarvoor geen kinderen heeft). Dan kunnen er nog wel Stark kinderen zijn van Jon (als hij naturalised wordt), Bran (kan dat? :') ) of Arya, dus ik weet niet of het een probleem is c:


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    (...)

    Girl, ik huilde zo hard toen hij dood ging (ook al wist ik gelijk dat het niet het einde zou zijn) echt niet normaal :'D

    ANYways, ik ben nu bezig met mijn rol, alleen ik wil haar niet te oud maken. Mijn idee is nu achttien, alleen ze is wel de dochter van Sansa Stark, dus dat zou betekenen dat er geen oudere kinderen van Sansa kunnen zijn (aangezien ze van Ramsay en Sansa is, en Sansa daarvoor geen kinderen heeft). Dan kunnen er nog wel Stark kinderen zijn van Jon (als hij naturalised wordt), Bran (kan dat? :') ) of Arya, dus ik weet niet of het een probleem is c:


    Yeah same here. Tuurlijk is het te raden dat het niet het einde is van hem, maar ik ship hun echt gewoon te erg!!

    Dat kan toch (: dat is echt geen probleem hoor! En anders vechten andere mensen het maar uit xD wie het eerst komt, wie het eersr maalt.. En er zijn idd meerdere opties dus geen stress joh xp


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Question tho:

    Ik neem aan dat de families nog altijd verspreid zijn door de gehele Seven Kingdoms... Hoe moeten de verschillende characters dan met elkaar meeten om de RPG gaande te houden? c':


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    Question tho:

    Ik neem aan dat de families nog altijd verspreid zijn door de gehele Seven Kingdoms... Hoe moeten de verschillende characters dan met elkaar meeten om de RPG gaande te houden? c':


    Hehe true, maar nu sinds de contracts, moeten alle families met elkaar in overleg gaan en discusseren hoe het nu verder zal gaan en woe de troon gaat nemen ect. Elke week is er wel een vergadering over veranderingen in de steden. Nu is er ook meer vrijheid tussen de steden, dus ben je niet verplicht om in je familie stad te wonen.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    HarleyQuinnx schreef:
    (...)

    Hehe true, maar nu sinds de contracts, moeten alle families met elkaar in overleg gaan en discusseren hoe het nu verder zal gaan en woe de troon gaat nemen ect. Elke week is er wel een vergadering over veranderingen in de steden. Nu is er ook meer vrijheid tussen de steden, dus ben je niet verplicht om in je familie stad te wonen.


    Waar worden die vergaderingen dan gehouden? King's Landing of ergens in het midden van het land?


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    (...)

    Waar worden die vergaderingen dan gehouden? King's Landing of ergens in het midden van het land?


    Uhh in het midden van het land lijkt me handiger, omdat iedereen anders zo ver moet reizen..


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †