• •       G a m e      O f      T h r o n e s      •      A      N e w      B e g i n n i n g      •


    Na een enorme strijd die het land voerde jaren geleden, is het land herrezen uit zijn oude vervallen bestaan en is er nieuw leven opgebouwd. Een nieuwe generatie neemt het over van de oude en er zijn nu tijdelijke vredes contracten onderling getekend, om een groter gevaar tegen te gaan. Een nieuwe kracht aankomt achter de Muur vandaan. Niemand weet wat voor kracht dit is of wie het is. Er komen alleen vage berichten van de Muur met mensen die plotseling verdwijnen en terug komen met geen enkele herinnering van de twee maanden dat ze weg zijn geweest. Niemand weet wat hier echt aan de hand is en vele ruzies ontstaan tussen de families. Niemand wordt het met elkaar eens of ze wel of niet wat moeten doen. De familie op de Iron Throne, de familie Lannister, houdt zich verdacht op de achtergrond en laat weinig van zich horen als de andere families naar antwoord vragen. De andere families besluiten in opstand te komen en een nieuw proces van het kiezen van een koning/ koningin begint. Wie komt er nu op de Iron Throne? Heeft de familie Lannister misschien iets te maken met de verdwijningen bij de Muur?


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Trouwens, wat is er dan gebeurd met Daenerys? Aangezien ze in de serie onderweg is naar Westeros om de troon te claimen; hoe is dat afgelopen? En waar bevindt House Targaryen zich nu? Misschien handig om te weten voor Carys, haha.

    Het is inderdaad misschien wel leuk dat ze een draak van Dani heeft. Misschien Rhaegal dan, aangezien ik denk dat Dani Drogon zelf zou houden (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Mismagius schreef:
    Trouwens, wat is er dan gebeurd met Daenerys? Aangezien ze in de serie onderweg is naar Westeros om de troon te claimen; hoe is dat afgelopen? En waar bevindt House Targaryen zich nu? Misschien handig om te weten voor Carys, haha.

    Het is inderdaad misschien wel leuk dat ze een draak van Dani heeft. Misschien Rhaegal dan, aangezien ik denk dat Dani Drogon zelf zou houden (:


    Misschien zijn ze naar Dragonstone gegaan instead?


    how dare you speak of grace

    Opzetje voor Reina is er, ik ga later vanavond of morgen verder (:


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    (...)

    Misschien zijn ze naar Dragonstone gegaan instead?


    Ah yes, goed idee. Daar had ik nog niet aan gedacht, haha :')


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Een groot gedeelte van Carys staat er, al ben ik nog niet helemaal tevreden over haar innerlijk. Misschien pas ik die nog aan (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik maak mijn personage morgen. Was er nou nog een Lannister? Dan heb ik namelijk familie, haha


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Iwan schreef:
    Ik maak mijn personage morgen. Was er nou nog een Lannister? Dan heb ik namelijk familie, haha


    Nairn's vrouwelijke character (:


    how dare you speak of grace

    Dit is zo fijn he dat iedereen elkaar zo goed helpt! En ja er is een Lannister hier :P

    Damn ik heb zoveel ideetjes nu x'D


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Hm, van wie zou ik mijn Stark jongen laten afstammen? Bran lijkt me onwaarschijnlijk, Rickon is dood (al kan ik hem misschien weer tot leven wekken?), Sansa of Arya zou de Stark naam niet doorgeven, Robb is natuurlijk ook hartstikke dood en Jon is geen echte Stark. Lastig dit, aangezien iedereen behalve Arya en Jon meer Tully genen heeft, dus dan heb ik het gevoel dat ik mijn personage een ginger moet maken, haha. Terwijl ik het juist leuk vind als hij wat meer op een Stark lijkt. Lastig dit. :')


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Rickon schreef:
    Hm, van wie zou ik mijn Stark jongen laten afstammen? Bran lijkt me onwaarschijnlijk, Rickon is dood (al kan ik hem misschien weer tot leven wekken?), Sansa of Arya zou de Stark naam niet doorgeven, Robb is natuurlijk ook hartstikke dood en Jon is geen echte Stark. Lastig dit, aangezien iedereen behalve Arya en Jon meer Tully genen heeft, dus dan heb ik het gevoel dat ik mijn personage een ginger moet maken, haha. Terwijl ik het juist leuk vind als hij wat meer op een Stark lijkt. Lastig dit. :')


    Zoveel keuzes Y-Y
    Ik had het geluk dat ik goede celtische muziek vond en alles er zo uit vloeide... XD


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Rickon schreef:
    Hm, van wie zou ik mijn Stark jongen laten afstammen? Bran lijkt me onwaarschijnlijk, Rickon is dood (al kan ik hem misschien weer tot leven wekken?), Sansa of Arya zou de Stark naam niet doorgeven, Robb is natuurlijk ook hartstikke dood en Jon is geen echte Stark. Lastig dit, aangezien iedereen behalve Arya en Jon meer Tully genen heeft, dus dan heb ik het gevoel dat ik mijn personage een ginger moet maken, haha. Terwijl ik het juist leuk vind als hij wat meer op een Stark lijkt. Lastig dit. :')


    Dat Rickon leeft zou misschien wel kunnen. Mijn character is namelijk dochter van Ramsay maar ik heb het zo geschreven dat ze in the Dreadfort wonen nadat ze the Battle of the Bastards hadden verloren en terug waren gekeerd. Dat ze hebben verloren zou kunnen komen doordat Ramsay niet zo sadistically Rickon had vermoord voor Jon's ogen en dat Jon dus niet van die kutte beslissingen had gemaakt en dus had gewonnen:'D

    [ bericht aangepast op 13 aug 2016 - 14:20 ]


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    (...)

    Dat Rickon leeft zou misschien wel kunnen. Mijn character is namelijk dochter van Ramsay maar ik heb het zo geschreven dat ze in the Dreadfort wonen nadat ze the Battle of the Bastards hadden verloren en terug waren gekeerd. Dat ze hebben verloren zou kunnen komen doordat Ramsay niet zo sadistically Rickon had vermoord voor Jon's ogen en dat Jon dus niet van die kutte beslissingen had gemaakt en dus had gewonnen:'D


    Dat zou kunnen ja. Maar dan heb ik weer dat ik mijn personage meer op een Tully moet laten lijken, of ik heb daar gewoon schijt aan. :')

    Anyways, ik vind het een goed idee, maar ik moet sowieso nog even met die andere Stark overleggen.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Rickon schreef:
    (...)

    Dat zou kunnen ja. Maar dan heb ik weer dat ik mijn personage meer op een Tully moet laten lijken, of ik heb daar gewoon schijt aan. :')

    Anyways, ik vind het een goed idee, maar ik moet sowieso nog even met die andere Stark overleggen.


    sure c:

    Trouwens, mijn character is wel een Bolton, maar Ramsay was in het begin ook een bastard, maar uiteindelijk genaturalised. Dat kan misschien ook met Jon gebeuren?


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    (...)

    sure c:

    Trouwens, mijn character is wel een Bolton, maar Ramsay was in het begin ook een bastard, maar uiteindelijk genaturalised. Dat kan misschien ook met Jon gebeuren?


    Jah, dat kan natuurlijk ook. (:


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Dat vind ik dus echt zo leuk aan dit, alles kan hier dus niks is raar :3


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †